سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آیا لایسنس آفیس رایگان وجود دارد؟

آیا لایسنس آفیس رایگان وجود دارد؟

خیلی از افراد تمایل ندارند که هزینه ای برای خرید و استفاده از مجموعه نرم افزاری های آفیس مایکروسافت (Microsoft Office) پرداخت کنند و به دنبال روش هایی هستند که امکان استفاده از آفیس را به صورت رایگان فراهم آورد. اما آیا لایسنس آفیس رایگان وجود دارد؟ با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید تا در مورد این موضوع صحبت کنیم.

مایکروسافت آفیس چیست؟ | Microsoft Office

قبل از اینکه در مورد لایسنس و فعال کردن آفیس صحبت کنیم بهتر است شما را با ماهیت این پکیج نرم افزاری و ضرورت نصب بودن آن روی هر کامپیوتری آشنا سازیم. اصلا Microsoft Office چیست و چرا باید روی سیستم شما نصب باشد؟ آفیس واقعا یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین پکیج های نرم افزاری است که نصب بودن آن روی لپ تاپ و کامپیوتر الزامی خواهد بود چون دسترسی و استفاده از ابزارهایی مثل مایکروسافت ورد (Microsoft Word)، اکسل (Excel)، پاورپوینت (Powerpoint) و غیره فقط و فقط از طریق این پکیج نرم افزاری امکانپذیر می‌شود، بنابراین عملا با عدم نصب و فعالسازی آفیس قادر به بکارگیری این ابزارها نخواهید بود.

پس پکیج نرم افزاری آفیس شامل یک برنامه خاص نیست و مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف که استفاده از آن ها در هر کامپیوتر و لپ تاپی الزامیست را شامل می‌شود. سه مورد از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای موجود در این پکیج همان ورد، اکسل و پاورپوینت هستند. اما چطور باید پکیج نرم افزاری Office را در کامپیوتر فعال کرد؟ آیا لایسنس آفیس رایگان وجود دارد که بدون هزینه این محصول را روی هر سیستمی که دلمان می‌خواهد فعال کند؟ در ادامه بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد.

لایسنس آفیس رایگان چیست؟

لایسنس رایگان و قانونی برای هیچ نرم افزاری به صورت مادام‌العمر ارائه نشده و نمی‌شود، چون اگر قرار باشد افراد بدون صرف هزینه از یک نرم افزار و قابلیت های آن استفاده کنند عملا زحمات تیم سازنده و توسعه دهنده آن برنامه هدر رفته و این افراد هیچ دستمزدی در ازای توسعه دادن پکیج نرم افزاری خود دریافت نمی‌کنند. بنابراین تهیه کردن لایسنس Office رایگان و قانونی امکانپذیر نیست! اما اگر مسئله قانونی بودن و اخلاقیات برای شما حائز اهمیت نیست و فقط می‌خواهید بدون پرداخت هزینه قادر به استفاده از آفیس باشید، می‌توانید از ابزارهایی که تحت عنوان کرک (Crack) شناخته می‌شوند استفاده کنید. البته اغلب این ابزارها هم به طور رایگان قابل بکارگیری نیستند و شما باید سی دی کی مربوط به مجموعه نرم افزار های آفیس را در بازار آزاد برای امکان استفاده از این کرک ها تهیه کنید.

ضمنا خیلی از این کرک ها ممکن است فایل های اجرایی حاوی ویروس و نا مطمئن باشند. همچنین عموما فعالسازی به روش کرک دردسرهایی دارد و کوچک ترین اشتباه در پروسه انجام آن می‌تواند مشکلاتی پدیدار کند و شما را مجبور به حذف و نصب دوباره نرم افزار نماید. از دیگر مشکلاتی که استفاده از نسخه های کرکی برنامه Microsoft Office می‌تواند به همراه داشته باشد می‌توان به مواردی همچون عدم دریافت به روز رسانی و آپدیت های جدید برنامه، بروز باگ های عملکردی، غیر فعال شدن برنامه در صورتی اتصال به اینترنت و غیره اشاره داشت. پس در مجموع اگر به دنبال لایسنس آفیس رایگان هستید، فقط روش کرک برایتان مناسب خواهد بود که دردسرهای زیادی هم دارد.

آیا لایسنس آفیس رایگان وجود دارد؟

لایسنس قانونی آفیس مایکروسافت

بهترین روش برای اینکه بتوانید بدون مشکل و آزادانه از پکیج نرم افزاری آفیس استفاده کنید این است که لایسنس قانونی آن را تهیه کنید. لایسنس قانونی در واقع یک کد اختصاصی است که حق دانلود و فعالسازی پکیج Office را روی یک سیستم به شما می‌دهد و این امکان را برایتان مقدور می‌سازد که تمام آپدیت های آن ورژن آفیس را بدون محدودیت دریافت کنید. جدیدترین نسخه سری نرم افزاری های آفیس در سال 2019 معرفی شد و Microsoft office Pro Plus 2019 نام دارد. برای خرید لایسنس قانونی آفیس با قیمت باورنکردنی کافیست روی لینک ضمیمه شده کلیک کنید. در فروشگاه سی دی کی سل لایسنس آفیس و ویندوز مایکروسافت با مناسب ترین قیمت ممکن عرضه شده است. تمام لایسنس ها کاملا اورجینال بوده و به طور مادام‌العمر روی یک سیستم فعال می‌ماند. همچنین تمام لایسنس های مایکروسافت عرضه شده در فروشگاه سی دی کی قابلت استعلام مستقیم از پشتیبانی مایکروسافت و تایید قانونی و رسمی بودن را دارند.

فعال کردن Microsoft Office

اما چطور باید آفیس را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود فعال کنیم. نحوه فعال کردن Microsoft Office نسخه کرکی روال خاصی دارد که ممکن است با توجه به نوع کرک ارائه شده متفاوت باشد. بنابراین شما باید برای نصب نسخه کرکی برنامه دقیقا دستورالعمل نصب و فعالسازی را طبق توضیحاتی که کرک کننده نرم افزار ارائه کرده‌اند انجام دهید. اما فعالسازی برنامه با استفاده از لایسنس قانونی بسیار ساده خواهد بود. اگر تمایل دارید با نحوه دقیق انجام این کار در آفیس 2019 آشنا شوید، توصیه می‌کنیم یک مرتبه مقاله “آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 در کامپیوتر” را مطالعه نمایید چون در این مطلب به طور دقیق نحوه فعال کردن Office 2019 را با استفاده از لایسنس های قانونی که در فروشگاه سی دی کی سل عرضه شده‌اند شرح داده‌ایم. سایر نسخه های برنامه آفیس را هم می‌توان بعد از نصب از منوی تنظیمات و بخش فعالسازی با استفاده از لایسنس قانونی فعال کرد یا می‌توان نسخه رسمی آن ها را از سایت مایکروسافت دانلود و سپس نسبت به فعالسازی آن ها وارد عمل شد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در رابطه با لایسنس آفیس رایگان پرداختیم. همانگونه که گفته شد لایسنس رایگان و قانونی برای این پکیج نرم افزاری وجود ندارد که به شما اجازه دهد بدون محدودیت زمانی از تمام قابلیت های برنامه و پکیج آفیس استفاده کنید. برای استفاده بدون محدودیت از Microsoft Office توصیه داریم لایسنس قانونی آن را تهیه کنید. این لایسنس با کمترین قیمت ممکن در فروشگاه سی دی کی سل موجود بوده و قابل خرید است. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.