سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران (Netflix)

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران (Netflix)

اگر می‌خواهید یک اکانت نتفلیکس (Netflix) فعال داشته باشید و از تمام سرویس هایش در ایران استفاده کنید، توصیه داریم حتما 10 دقیقه زمان برای مطالعه این مقاله صرف کنید. در این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با سرویس Netflix و نحوه استفاده از آن و همچنین خرید اشتراک نتفلیکس در ایران خدمتتان ارائه می‌کنیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه باشید.

نتفلیکس یا Netflix چیست؟

قبل از هر چیز لازم می‌دانیم که در مورد ماهیت نتفلیکس و کارایی آن صحبت داشته باشیم و مشخص کنیم که چرا این پلتفرم تا این اندازه در دنیا محبوب شده است! نتفلیکس در واقع یک پلتفرم اختصاصی برای تماشای فیلم و سریال های روز دنیاست! شما با استفاده از سرویس این پلتفرم می‌توانید به آرشیو بزرگی از هزاران فیلم و سریال جدید و قدیمی دسترسی نمایید و به صورت آنلاین آن ها را تماشا کنید! یعنی تقریبا مشابه با پلتفرم هایی همچون فیلیمو (Filimo) و غیره که این روزها بکارگیری آن ها در کشورمان هم زیاد شده است!

بنابراین Netflix پلتفرمی است که با ارائه یک آرشیو قدرتمند و به روز از فیلم و سریال های منتشر شده در دنیا، کاربر را قادر به تماشای آنلاین و بدون محدودیت می‌سازد. اما متاسفانه مثل همیشه ما ایرانی ها به طور عادی امکان استفاده از سرویس این پلتفرم محبوب و جذاب را نداریم! دلیل این مسئله هم به تحریم هایی مربوط می‌شود که علیه کشورمان اعمال شده و دسترسی کاربران ایرانی به سرویس مذکور را محدود می‌کند! همین امر منجر به بروز مشکل در خرید اشتراک نتفلیکس در ایران می‌شود چون عملا و به طور قانونی امکان انجم این کار وجود ندارد!

اشتراک نتفلیکس

استفاده از سرویس Netflix به طور رایگان میسر نشده و کسانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند می‌بایست حتما اشتراک قانونی آن را تهیه کرده و مبلغی را به عنوان حق عضویت در این سرویس پرداخت نمایند. پلن های مختلفی توسط این پلتفرم ارائه شده که کاربر با توجه به نیاز خودش قادر به انتخاب هر یک از آن ها خواهد بود اما توصیه ما این است که همیشه حداقل پلن استاندارد نتفلیکس را تهیه کنید چون هم اجازه لاگین همزمان در دو دستگاه را به شما می‌دهد و هم از کیفیت تصویر HD پشتیبانی می‌کند.

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران (Netflix)

اما همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ما ایرانی ها به دلیل محدودیت های موجود قادر به استفاده از سرویس Netflix فعالسازی اشتراک آن نخواهیم بود. در حالت عادی برای فعال کردن اشتراک ماهیانه این پلتفرم باید از کردیت کارت یا اکانت پی پال استفاده شود که ما ایرانی ها هیچ یک از آن دو را در اختیار نداریم! اما نگران نباشید چون همیشه راهی برای دوز زدن تحریم ها و موانع پیش رو وجود دارد! شما به راحتی با خرید گیفت کارت نتفلیکس می‌توانید اشتراک ماهیانه آن را فعال کنید!

گیفت کارت Netflix در واقع یک کد است که هر کاربر می‌تواند با وارد کردن آن در اکانت خودش، مقداری پول (معادل ارزش گیفت کارت تهیه شده) به اکانت خود اضافه کند. به بیان دیگر شما با گیفت کارت بالانس و موجودی اکانت خودتان را شارژ می‌کنید و سپس می‌توانید به جای اینکه پلن های نتفلیکس را با کردیت کارت یا پی پال بخرید، با بالانس یا موجودی اکانت خویش خریداری کنید! این روش به سادگی امکان دور زدن محدودیت های ناشی از تحریم و خرید اشتراک نتفلیکس در ایران را میسر می‌سازد.

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران

در این بخش می‌خواهیم یک راهنمای مرحله به مرحله برای فعالسازی اشتراک Netflix توسط کاربران ایرانی خدمتتان ارائه کنیم. دقت داشته باشید که بدین منظور می‌توانید از اپلیکیشن های اندرویدی و آی او اسی این برنامه هم استفاده نمایید اما ما نحوه انجام این کار از طریق مرورگر کامپیوتر را آموزش می‌دهیم. مراحلی که باید بدین منظور طی کنید به شرح زیر هستند:

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران (Netflix)

  • ابتدا با یک ابزار تغییر IP مناسب، آی پی خود را روی کشور ترکیه تنظیم نمایید. به دلیل اینکه قیمت گیفت کارت های Netflix در ترکیه به مراتب ارزان تر از سایر ریجن هاست، توصیه داریم از IP و لوکیشن ترکیه برای ساخت اکانت نتفلیکس و فعالسازی آن استفاده نمایید.
  • با کلیک روی این قسمت به صفحه ثبت نام و ساخت اکانت نتفلیکس بروید.
  • روی گزینه Next کلیک کنید.

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران (Netflix)

  • در این مرحله پلن مد نظرتان را جهت فعالسازی انتخاب کنید. دقت داشته باشید که هرچه پلن حرفه‌ای‌تری را انتخاب کنید، هزینه‌ای که باید بابت فعالسازی آن بپردازید هم بیشتر می‌شود. پیشنهاد ما این است که پلن استاندارد را انتخاب نمایید.
  • پس از انتخاب پلن مناسب روی گزینه Next کلیک کنید.

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران (Netflix)

  • ایمیل و رمز عبوری که می‌خواهید اکانت شما با آن ساخته شود را وارد کنید. در وارد کردن مشخصات خود دقت نمایید که اشتباهی صورت ندهید چون بعدا لازم خواهد بود که با همین مشخصات در هر دستگاهی که می‌خواهید از نتفلیکس استفاده کنید لاگین نمایید.
  • روی گزینه Next کلیک کنید.

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران (Netflix)

  • در این مرحله که نحوه پرداخت مشخص می‌شود، گزینه Gift Code را انتخاب کنید.

خرید اشتراک نتفلیکس در ایران (Netflix)

  • کد 25 رقمی گیفت کارت خود را در فیلد اول وارد کرده و در فیلد دوم هم عددی مثل 91124 را به عنوان کد پستی خود وارد نمایید.
  • سپس روی گزینه Redeem Gift Code کلیک کنید.

به همین سادگی خرید اشتراک نتفلیکس در ایران (Netflix) با موفقیت انجام خواهد شد. دقت داشته باشی که برای خرید گیفت کارت نتفلیکس می‌توانید از سرویس فروشگاه CDKeySell استفاده نمایید. لینک خرید این محصول در بخش قبلی ضمیمه شده بود. به صفحه محصول بروید و با توجه به قیمت پلنی که قصد فعالسازی آن را دارید، گیفت کارت مناسب را تهیه کنید. کد گیفت کارت عموما ظرف 15 دقیقه توسط پشتیبانی فروشگاه به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

استفاده از Netflix در ایران

به دلیل تحریم هایی که علیه کشورمان اعمال شده، امکان استفاده از سرویس Netflix با IP ایران میسر نیست! بنابراین حتما باید برای تماشای فیلم و سریال های این پلتفرم از ابزار تغییر IP استفاده کنید. این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده که در خیلی از مواقع استفاده کاربر از ابزار تغییر IP را شناسایی می‌کند، بنابراین حتما از ابزارهای تغییر IP خوب و غیر رایگان استفاده کنید. در نظر داشته باشید که لزومی مبنی بر یکسان بودن IP شما در حین تماشای فیلم و سریال ها با IP که حین ساخت اکانت از آن استفاده می‌کنید وجود ندارد!

به عنوان مثال اگر اکانت Netflix شما ریجن ترکیه دارد و با گیفت های ترکیه شارژ می‌شود، اجباری وجود ندارد که حتما برای تماشای فیلم و سریال از طریق نتفلیکس هم IP شما همواره روی ترکیه قرار داشته باشد. نکته مهم و جالب بعدی اینکه لیست فیلم و سریال های پیشنهادی و ارائه شده در نتفلیکس با توجه به IP شما تغییر خواهد کرد. حتی ممکن است برخی از فیلم و سریال ها در ریجن های خاصی قابل دیدن نباشند و توسط Netflix ارائه نشوند. شما با تغییر دادن IP خود می‌توانید این موضوع را دقیق تر بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.