سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی اورجینال PC فیزیکی | فروشگاه سی دی کی سل

خرید بازی اورجینال PC فیزیکی

بازی های اورجینال مزیت های زیادی دارند. برای مثال می‌توان آپدیت های رایگان آن ها که عموما منجر به رفع باگ و به روز رسانی تجربه گیمینگ می‌شوند را مستقیما دریافت و نصب کرد. همچنین امکان استفاده از تمام بخش های گیم و انجام آن در حالت آنلاین یکی دیگر از اصلی ترین مزیت های بازی های اورجینال است. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با خرید بازی اورجینال PC فیزیکی با شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم. با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

تفاوت بازی اورجینال و کرک

پیش از هر چیز بهتر است کمی در رابطه با تفاوت بازی های اورجینال و کرک صحبت کنیم. متاسفانه در کشور ما گیم هایی که اغلب کاربران تهیه می‌کنند و دی وی دی هایی که در فروشگاه های عرضه کننده بازی های رایانه‌ای با قیمت های ارزان به فروش می‌رسند قانونی، اصل و اورجینال نیستند و اصطلاحا نسخه کرک شده بازی ها به شمار می‌روند. نسخه های کرک شده در واقع ورژن های غیر قانونی از محصول هستند که با دستکاری به طور هکی فعال و نصب خواهند شد و وقتی این نوع بازی و نرم افزارها روی سیستم نصب باشند عملا حق و حقوق شرکت سازنده آن ها پایمال می‌گردد.

طبیعتا فروش و استفاده از این نوع نسخه های کرک گیم ها در کشورهایی که قانونی کپی و رایت در آت ها رعایت می‌شود جرم بوده و مجاز نیست اما همانطور که گفتیم استفاده و فروش این نوع گیم ها در کشور ما کاملا مجاز است! اما گذشته از بحث حق و حقوق مادی و معنوی شرکتی که سال ها برای عرضه یک گیم با هدف کسب درآمد زحمت می‌کشد، بحث دیگری هم در مورد بازی های کرک وجود دارد که باید قبل از صحبت در رابطه با خرید بازی اورجینال PC فیزیکی به آن بپردازیم و اطلاعاتی در موردش خدمتتان ارائه کنیم.

خرید بازی اورجینال PC فیزیکی

گیم های کرک شده نمی‌توانند به اینترنت وصل شوند چون با روش های هک و افلاین فعال می‌شوند و عملا لایسنس آن ها دور زده می‌شود. بنابراین تقریبا هیچ بازی کرکی ره نمی‌توان به صورت آنلاین انجام داد! مثلا اگر نسخه کرک شده بازی FIFA 22 را روی کامپیوتر خود نصب کنید، خواهید دید که بخش های آنلاین آن غیر فعال است و امکان اجرا و تجربه این بخش ها وجود ندارد اما طبیعتا نسخه اورجینال و اصلی این بازی دسترسی به قسمت های نام برده شده را می‌دهد و واقعیت این است که اصل جذابیت اغلب گیم ها در همین بخش آنلاین و رقابت های این چنینی آن خلاصه می‌شود. پس یکی از اصلی ترین محدودیت ها و تفاوت بازی اورجینال و کرک در محدود بودن دسترسی آن به حالت آنلاین خلاصه می‌شود.

علاوه بر این خیلی از محتوای گیم ها هم توسط شرکت های داخلی دستکاری می‌شوند! برای مثال ممکن است بخشی از بازی به دستور نهاد خاصی در داخل از کشور کاملا حذف گردد و شما امکان تجربه آن در حالت کرک را نداشته باشید. همچنین خیلی از گیم ها اصلا برای عرضه در ایران مجوز دریافت نمی‌کنند و به همین سبب امکان خرید نسخه کرک آن ها هم در کشور وجود ندارد! از دیگر تفاوت های گیم اورجینال و کرک می‌توان به آپدیت ها و ثبات عملکرد اشاره داشت. نسخه های کرک گیم ها قابلیت دریافت آپدیت های جدید از سرور بازی را ندارند و به همین دلیل در حین نصب و اجرا یا حتی بعد از مدتی استفاده با باگ هایی رو به رو خواهند شد و حتی ممکن است ناگهان دیگر روی سیستم اجرا نشوند!

اما نسخه اورجینال بازی ها اینطور نیستند و آپدیت های دائمی را برای بهبود و ثبات عملکرد از سرور رسمی گیم دریافت می‌کنند. بدین ترتیب همیشه عملکردی روان و با ثبات خواهند داشت. پس تمام بازی هایی که با قیمت های یلی ارزان در ایران و در قالب دی وی دی به فروش می‌رسند کرک شده هستند و مزیت های گیم های اورجینال را ندارند. حال سوال اینجاست که اگر قصد خرید بازی اورجینال PC فیزیکی را داشته باشید چطور می‌توانیم دست به انجام این کار بزنیم؟ به بیان دیگر چطور می‌توانیم نسخه فیزیکی و اصلی بازی های کامپیوتری را در کشورمان تهیه کنیم؟  برای پاسخ به این سوال باید وارد مسائل دیگری شویم که در بخش بعدی به آن ها می‌پردازیم.

خرید بازی اورجینال PC فیزیکی

از آنجایی که برای گیم های اورجینال دائما آپدیت و به روز رسانی منتشر می‌شد بنابراین نمی‌توان این نوع بازی ها را در قالب دی وی دی و به صورت فیزیکی منتشر و عرضه کرد! شرکت های سازنده بازی های PC هم تقریبا در 95 درصد مواقع تمام گیم هایشان را به صورت دیجیتالی عرضه می‌کنند! به عنوان مثال شما نمی‌توانید نسخه اورجینال بازی FIFA 22 را برای PC به صورت دی وی دی بخرید اما امکان نسخه فیزیکی این بازی برای برخی مدل های کنسول هایی مثل پلی استیشن و ایکس باکس امکانپذیر است. پس اگر به دنبال تجربه گیم های اصل، قانونی و اورجینال برای کامپیوتر هستید، خرید فیزیکی آن ها را فراموش کنید!

شرکت های سازنده و عرضه کننده بازی های کامپیوتر محصولاتشان را به صورت دیجیتال در اختیار مشتریان قرار می‌دهند اما منظور از نسخه دیجیتال گیم چیست؟ هر شرکتی که بازی می‌سازد آن را تحت یک پلتفرم خاص در PC عرضه می‌نماید. برای مثال ممکن است یک بازی تحت پلتفرم استیم (Steam) منتشر شود و یک باری تحت پلتفرم یوبی‌سافت (Ubisoft) عرضه گردد یا یک بازی مختص پلتفرم اوریجین (Origin) یا مثلا اپیک گیمز (Epicgames) باشد. برخی از این پلتفرم ها هم مختص خود شرکت سازنده بازی هستند. به عنوان مثال شرکت یوبی‌سافت خودش یک تولید کننده بازی است و عناوین خیلی محبوبی همچون رینبو سیکس سیج، سری بازی های اسسین کرید و غیره توسط آن ساخته و عرضه می‌شوند یا شرکتی مثل راک استار که پلتفرم اختصاصی سوشال کلاب را دارد خودش طراح بازی هایی مثل GTA، Max Payne و Red Dead Redemption است.

در برخی مواقع ممکن است یک بازی خاص در دو یا چند پتفرم مختلف هم عرضه شود. به عنوان مثال بازی FIFA 22 هم اکنون هم از طریق پلتفرم اوریجین و هم استیم قابل خرید است. بنابراین در قدم اول برای خرید بازی اورجینال PC باید بفهمید که گیم مد نظر شما تحت چه پلتفرمی اجرا می‌شود. با یک جستجوی ساده در اینترنت یا مراجعه به صفحه محصول مد نظرتان و مطالعه توضیحات و اطلاعات قید شده در آن در فروشگاه هایی مثل فروشگاه سی دی کی سل قادر به دریافت این اطلاعات خواهید بود. کار بعدی که انجام می‌دهید این است که در پلتفرم بازی مورد نظرتان یک اکانت می‌سازید. ساخت اکانت به صورت رایگان و صرفا با دسترسی به یک آدرس ایمیل امکانپذیر خواهد بود.

خرید بازی اورجینال PC فیزیکی

پس اگر فرض را بر این قرار دهیم که شما می‌خواهید نسخه اورجینال بازی FIFA 22 در پلتفرم اوریجین را بخرید باید یک اکانت در اوریجین بسازید. بعد از انجام این کار نوبت به بخش اصلی یعنی خرید لایسنس یا اصطلاحا سی دی کی اورجینال بازی می‌رسد! سی دیکی در واقع همان لایسنس یا مجوز رسمی استفاده از گیم خواهد بود. می‌توانید آن را از فروشگاه های معتبر عرضه کننده سی دی کی اورجینال بازی های PC تهیه کنید. کافیست این کد که در اختیارتان قرار می‌گیرد را در اکانت خویش فعال نمایید تا بازی به لیست گیم های اکانت اضافه شود. سپس تنها کاری که می‌کنید این است که دیتای بازی را مستقیما از اکانتتان دانلود خواهید کرد.

پس از دانلود دیتای بازی می‌توانید بدون محدودیت آن را اجرا کرده و از انجام گیم بر روی کامپیوتر خود لذت ببرید. پس خرید بازی اورجینال PC فیزیکی عملا امکانپذیر نیست، حتی اگر بعضی بازی ها به صورت دی وی دی اورجینال هم در خارج از کشور برای PC عرضه شوند امکان وارد کردن و عرضه آن ها در ایران وجود ندارد! پس اگر دنبال بازی قانونی، اصل و اورجینال PC هستید، حتما باید سی دی کی اورجینال تهیه کنید. فروشگاه CDKeySell تقریبا 5 سال است که در این حوزه تخصصی فعالیت دارد و هموطنان و گیمرهای عزیز را قادر به خرید ورژن اصلی و قانونی بازی های کامپیوتری با ارزان ترین قیمت ممکن و بهترین پشتیبانی کرده است.

مزیت های نسخه دیجیتال بازی ها در مقایسه با نسخه فیزیکی

شاید تصور کنید که خرید نسخه دیجیتال بازی ها اقدام جالبی نیست و تهیه ورژن فیزیکی می‌تواند رویکرد بهتری باشد! اگر همچنین تصوری دارید کاملا در اشتباه هستید چون تهیه نسخه دیجیتال بازی ها در مقایسه با نسخه فیزیکی مزایای زیادی دارد که سبب شده اغلب کاربران رو به سمت بکارگیری آن ها سوق پیدا کنند و به تدریج این روش جایگزین روش عرضه فیزیکی گیم ها شود. یکی از اصلی ترین مزیت هایی که با خرید نسخه دیجیتال گیم ها از آن بهره‌مند می‌شوید مربوط به عدم نیاز به نگهداری و خراب نشدن خواهد بود!

بازی که به صورت دی وی دی فیزیکی ارائه شود به مرور ممکن است خراب گردیده و صدمه ببند یا حتی گم شود اما بازی که به صورت دیجیتال و کد در اکانت کاربر فعال شود مادام‌العمر در آن باقی می‌ماند و خراب نمی‌شود یا صدمه نمی‌بیند! از سمت دیگر بازی های دیجیتال را به راحتی و بدون نیاز به حل و نقل می‌توان روی هر کامپیوتر نصب کرد. به عنوان مثال شما می‌توانید از هر کامپیوتری در هر کجای دنیا وارد اکانتتان شده و دانلود و اجرای گیم را صورت دهید اما برای انجام این کار در صورت خرید دی وی دی و نسخه فیزیکی بازی باید حتما DVD آن را در اختیار داشته باشید که این مسئله محدودیت دارد.

بنابراین تهیه کردن نسخه دیجیتال بازی ها واقعا می‌تواند انتخاب و رویکرد بهتری در مقایسه با تهیه ورژن فیزیکی باشد که نیاز به مراقبت و حل و نقل دارد و در صورت صدمه دیدن دی وی دی دیگر قابل استفاده نخواهد بود. وقتی شما یک سی دی کی یا همان لایسنس بازی را در اکانتتان فعال کنید دیگر برای همیشه آن بازی در اکانت شما فعال خواهد ماند و به راحتی در هر زمان که بخواهید می‌توانید صرفا با لاگین شدن در اکانتتان به نسخه اورجینال آن گیم دسترسی پیدا کنید. پس در خرید بازی اورجینال PC تهیه نسخه دیجیتال مزیت های بیشتری در مقایسه با تهیه نسخه فیزیکی دارد.

برخی از کاربران تصور دارند که برای نصب و اجرای بازی های اورجینال و قانونی حتما باید سیستم عامل کامپیوتر آن ها هم اورجینال باشد، در حالیکه اصلا اینطور نیست و این بارو غلط است! شما به راحتی می‌توانید هر بازی اورجینالی را روی ویندوز کرک شده هم نصب کنید اما طبیعتا نصب و اجرای گیم های اورجینال روی کامپیوترهایی که از نسخه اصلی و قانونی ویندوز بهره می‌برند بازده بهتری خواهد داشت و یک رویکرد حرفه‌ای‌تر خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید به بهترین بازده دست پیدا کنید توصیه داریم با خرید لایسنس ویندوز 10 اورجینال یا دیگر ورژن های این سیستم عامل آن را به طور قانونی روی کامپیوتر خویش فعال نمایید و مورد استفاده قرار دهید. بدین ترتیب تجربه‌ای بهتر از اجرای گیم ها را هم دریافت خواهید کرد.

خرید بازی اورجینال PC فیزیکی

فروشگاه سی دی کی سل | بزرگ ترین فروشگاه بازی اورجینال PC

از آنجایی که فعالسازی بازی های اورجینال باید به روش قانونی صورت پذیرد و ما ایرانی ها به دلیل تحریم ها و محدودیت های ناشی از آن امکان انجام این کار را نداریم، استفاده از سرویس یک فروشگاه قابل اعتماد و مطمئن در این راستا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. به هیچ وجه برای خرید بازی اورجینال PC از سرویس هر فروشگاهی استفاده نکنید چون ممکن است کل هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید از بین برود! در صورتی که خرید بازی با استفاده از روش های پرداخت قانونی صورت نپذیرد یا با کد هایی که به طور قانونی تهیه شده‌اند انجام نشود، احتمال حذف بازی از اکانت کاربر توسط پلتفرم ارائه دهنده آن یا حتی بن و بلاک شدن کامل اکانت وجود دارد. به همین جهت است که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از سرویس فروشگاه های کم سابقه و کم تجربه برای خرید بازی های کامپیوتر اورجینال استفاده نکنید.

فروشگاه سی دی کی سل با بیش از 5 سال سابقه در این حوزه و جلب رضایت همیشگی مشتریانش می‌تواند بهترین مرجع برای خرید باشد. اگر می‌خواهید یک سفارش مطمئن را به ثبت برسانید و خیالتان از بابت قانونی بودن محصولی که تهیه کرده‌اید و همچنین ریسک هایی که ممکن است برای اکانتتان به وجود آید مطمئن باشید، حتما از سرویس این فروشگاه استفاده کنید. تمامی بازی های اورجینال PC در پلتفرم های مختلف مثل استیم، اوریجین، یوبی سافت و غیره از طریق فروشگاه CDKeySell قابل خرید هستند. اگر بازی خاصی با جستجوی در فروشگاه پیدا نشد می‌توانید به پشتیبانی پیام دهید و قیمت دقیق آن را دریافت کنید یا حتی به طور آنی لینک خریدش را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

پشتیبانی عالی هم یکی دیگر از مزیت هایی است که با استفاده از سرویس فروشگاه CDKeySell قادر به بهره‌مندی از آن خواهید شد. بنابراین با سروسی این فروشگاه می‌توانید یک خرید مطمئن، سریع، بدون دردسر و کم هزینه داشته باشید. قیمت هایی که فروشگاه سی دی کی سل برای محصولاتش در نظر گرفته بسیار رقابتی هستند و در کنار یک پشتیبانی عالی و مطمئن، تجربه خرید فوق‌العاده‌ای را برایتان به ارمغان می‌آورد. در صورتی که در مورد خرید بازی های اورجینال کامپیوتر هرگونه سوال یا ابهامی دارید می‌توانید از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاین پایین و سمت راست صفحه آن را با کارشناسان ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.