سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی Call of Duty Cold War PC ارزان و اورجینال

خرید بازی Call of Duty Cold War PC ارزان و اورجینال

بدون شک بازی کالاف دیوتی کلد وار یکی از جذاب ترین و بهترین گیم هایی است که این روزها قادر به تجربه آن خواهید بود. این بازی در سبک اکشن، شوتر آنلاین طراحی شده و گیم پلی و گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم رابطه با سرویس فروشگاه سی دی کی سل و خرید بازی Call of Duty Cold War PC ارزان و اورجینال با شما عزیزان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی مختصر بازی کالاف دیوتی کلدوار

بدون تردید یکی از بهترین بازی هایی که در سبک اکشن و شوتر منتشر شده و هم اکنون قادر به تجربه آن هستید، بازی کالاف دیوتی کلدوار (Call of Duty Cold War) است. این گیم هم برای کنسول هایی همچون پلی استیشن منتشر شده و هم برای PC یا کامپیوتر عرضه شده است. علاقمندان به انجام این بازی بر روی کامپیوتر می‌توانند با ساخت رایگان یک اکانت بلیزارد (Blizzard) و خرید سی دی کی اورجینال کالاف دیوتی کلدوار این گیم جذاب را به طور قانونی روی اکانت شخصی خودشان مورد استفاده قرار دهند.

بازی از گیم پلی فوق‌العاده جذابی بهره می‌برد و بدون شک هر گیمری را متعجب خواهد کرد. علاوه بر گیم پلی جذاب، گرافیک فوق‌العاده آن هم بر جذابیت هایش می‌افزاید. البته این گرافیک قوی سبب شده که بازی به راحتی روی هر سیستمی قابل اجرا نباشد و برای اینکه بتوان گیم را با گرافیک بالا روی کامپیوتر اجرا کرد، سخت افزار نسبتا قدرتمندی مورد نیاز باشد. اگرچه حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای این بازی مطابق با اطلاعات ذکر شده شرکت سازنده خیلی قدرتمند و رده بالا به نظر نمی‌رسد اما پیشنهاد ما این است که برای اجرای گیم در حالت خوب و با کیفیت، پیش از خرید بازی Call of Duty Cold War PC حتما به سخت افزاری مطابق با موارد زیر دسترسی پیدا کنید:

  • نسخه 63 بیتی ویندوز 10
  • پردازنده Intel® Core™ i5-2500K یا AMD Ryzen™ R5 1600X
  • کارت گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX 970 یا NVIDIA® GeForce® GTX 1660 Super یا AMD Radeon™ R9 390 یا AMD Radeon™ RX 580
  • رم 12 گیگابایتی
  • 175 گیگابایت فضای ذخیره سازی آزاد

با سیستم فوق قادر خواهید بود که بدون مشکل بازی کالاف دیوتی کلدوار را اجرا کنید و دیگر نگرانی از بابت اینکه احیانا بازی در حالت گرافیکی قوی روی سیستم قابل اجرا نباشد نداشته باشید. اگر حداقل سیستم مورد نیاز گیم که در صفحه محصول نام برده شده و از مقادیر فوق کمتر است را داشته باشید، بازی در حالت گرافیکی معمولی روی کامپیوتر شما اجرا خواهد شد و نمی‌توانید آن را با گرافیک خیلی عالی اجرا کنید چون با لگ و تاخیر رو به رو می‌شوید.

خرید Call of Duty Cold War ارزان و اورجینال

نکته بعدی که توصیه داریم هنگام خرید بازی Call of Duty Cold War PC به آن توجه داشته باشید مربوط به نسخه‌ای می‌شود که تهیه می‌کنید. این گیم در ورژن های استاندارد (Standard) و آلتیمیت (Ultimate) قابل سفارش است اما خیلی از کاربران دقیقا تفاوت های مابین این دو نسخه را نمی‌دانند. برای روشن شدن تفاوت های مابین این دو کافیست به توضیحاتی که در بخش زیر ارائه کرده‌ایم دقت کنید، چون محتوای هر یکم از نسخه های گیم در بخش زیر شرح داده شده است:

خرید بازی Call of Duty Cold War PC ارزان و اورجینال

  • نسخه استاندارد (Standard): ورژن استاندارد این بازی محتوای اصلی گیم را ارائه کرده و در حال حاضر طبق اطلاعات ارائه شده در بلیزارد شامل اسکین Captain Price Operator Skin و پک Confrontation Weapons Pack هم می‌شود. البته ممکن است در آینده پک های مذکور از نسخه استاندارد گیم حذف شوند و این ورژن فقط حاوی محتوای پایه گیم شود.
  • نسخه آلتیمیت (Ultimate): اما نسخه آلتیمیت بازی علاوه بر تمام محتوای اصلی نسخه استاندارد شامل سه پک با عناوین Land، Sea و Air Pack هم می‌شود که در مجموع شامل 3 اسکین اپراتور، سه اسکین خودرو و سه اسکین سلاح خواهند بود. همچنین یک بتل پس باندل (Battle Pass Bundle) هم در این ورژن گیم ارائه شده که سیزن پس و 20 تایر اسکین را شامل می‌شود.

بنابراین اگر خیلی علاقمند بازی کالاف دیوتی کلد وار هستید و فکر می‌کنید که به گیمرهای حرفه‌ای این گیم تبدیل می‌شوید، به عقیده ما بهتر است نسخه آلتیمیت گیم را در همان ابتدای امر خریداری کنید چون در غیر این صورت برای تهیه کردن بتل پس ها و خیلی از اسکین های گیم ملزم به پرداخت هزینه های اضافه و گزاف می‌شوید.

خرید بازی Call of Duty Cold War PC ارزان و اورجینال

اما چطور می‌توانید بازی کال آف دیوتی کلد وار را با ارزان ترین قیمت ممکن و به صورت اورجینال تهیه کنیم؟ قبل از هر چیز در نظر داشته باشید که ورژن اورجینال این محصول روی اکانت شخصی خودتان فعال می‌شود یا حداقل حاوی اکانتی خواهد بود که به ایمیل شخصی خودتان متصل شده است. بنابراین تحت هیچ شرایط نباید بعد از خرید بازی Call of Duty Cold War PC به شما مشخصات اکانت شامل ایمیل و رمز عبوری ارائه شود که ایمیل آن ناشناس است. به هیچ عنوان برای خرید گیم های اورجینال و بازی هایی مثل کالاف دیوتی به هر فروشگاه و فردی اعتماد نکنید و حتما از مراجعی خرید نمایید که قابل اعتماد هستند. فروشگاه CDKeySell بیش از 6 سال است که در حوزه عرضه بازی های اورجینال فعالیت دارد و با سرویس این فروشگاه می‌توانید خرید گیم نام برده شده را با اطمینان خاطر انجام دهید.

برای خرید این گیم کافیست به صفحه محصول مراجعه کنید و نسخه مناسب و مد نظر خودتان را به سبد خرید اضافه نمایید. حتما در انتخاب ریجن اکانت دقت لازم را صرف کنید چون بسیار مهم است و در صورت انتخاب اشتباه، فعالسازی قابل انجام نخواهد بود. کشور اکانت شما در قسمت Account Details بلیزارد نوشته شده است و شما می‌توانید با توجه به آن، ریجن مناسب خویش را انتخاب کنید. توصیه ما این است که برای خرید کالاف دیوتی با ارزان ترین قیمت ممکن، اکانت ریجن روسیه بسازید. برای انجام این کار کافیست در حین ساخت اکانت، کشور آن را روی روسیه (Russia Federation) قرار دهید.

خرید بازی Call of Duty Cold War PC ارزان و اورجینال

خرید Call of Duty Cold War ارزان و اورجینال

در نظر داشته باشید که دو حالت خرید ارائه شده با عنوان “سی دی کی ” و “خرید مستقیم از استور” هم هیچ تفاوتی از نظر محتوا و اصل کار با هم ندارند و دلیل ارزان تر بودن حالت خرید مستقیم این است که در این حالت گیم مستقیما از استور بلیزارد تهیه خواهد شد و ارزان تر تمام می‌شود. برای فعالسازی گیم بعد از خرید بازی Call of Duty Cold War PC می‌توانید از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاین فروشگاه (پایین و سمت راست صفحه) با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و از کارشناسان ما بخواهید که گیم را برایتان فعال کنند. تکمیل سفارش توسط تیم پشتیبانی فروشگاه طی کوتاه ترین مدت زمان (عموما 15 الی 30 دقیقه) انجام می‌شود.

چرا فروشگاه CDKeySell بهترین انتخاب است؟

فروشگاه ها و سایت های زیادی وجود دارند که بازی هایی مثل بازی کالاف دیوتی کلد وار را عرضه کرده‌اند اما همانطور که قبلا هم گفتیم به هیچ عنوان درست نیست که برای خرید گیم های اورجینال از سرویس هر فرد یا فروشگاه تازه کاری استفاده شود! خرید این محصولات از حساسیت بالایی برخوردار است و چنانچه به درستی یا با روش های قانونی صورت نپذیرد، می‌تواند منجر به ضرر و زیان های زیادی شود. بنابراین به هیچ وجه برای خرید بازی های اورجینال و به ویژه گیم های بلیزارد به هر فرد و فروشگاهی اعتماد نکنید.

فروشگاه سی دی کی سل با بیش از 6 سال تجربه در زمینه عرضه بازی های اورجینال، بهترین مرجع برای خرید گیم های بلیزارد و بازی Call of Duty Cold War است. با استفاده از سرویس این فروشگاه می‌توانید یک حرید مطمئن داشته باشید و خیالتان از بابت قانونی بودن تمام مراحل کار راحت باشد. فروشگاه CDKeySell خرید گیم ها را با تضمین اورجینال بودن و استفاده از روش های قانونی صورت می‌دهد. یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی که با خرید از فروشگاه سی دی کی سل قادر به بهره‌مندی از آن خواهید بود مربوط به پشتیبانی سریع و درجه یک می‌شود.

تیم پشتیبانی این فروشگاه هر روز از ساعت 9 صبح الی 22 شب (گاها حتی 1 شب) فعال است و بدین ترتیب تمام سفارش هایی که در این بازه زمانی به ثبت برسند، خیلی سریع پیگیری و تکمیل خواهند شد. پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل هر روز و حتی در ایام تعطیل فعال بوده و بدین ترتیب بهترین بستر برای خرید و فعالسازی سریع گیم های مورد نظرتان را فراهم می‌کند. سفارش هایی که در خارج از بازه کاری تیم پشتیبانی (مثلا 3 صبح) به ثبت برسند هم صبح روز بعد پیگیری و تکمیل خواهند شد. بنابراین با سی دیکی سل می‌توانید یک خرید مطمئن و سریع را تجربه کنید.

خرید Call of Duty Cold War ارزان و اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.