سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی Sea of Thieves ارزان و قانونی

خرید بازی Sea of Thieves ارزان و قانونی

اگر اهل بازی و گیم باشید، بدون تردید نام یکی از معروف ترین عناوین این حوزه یعنی بازی Sea of Thieves را شنیده‌اید. به جرئت می‌گوییم که این گیم یک یاز جذاب ترین گیم های سبک ماجراجویی، جهان آزاد و آنلاین استیم است که به صورت کراس پلتفرم (Cross-Platform) طراحی شده و تجربه‌ای فوق‌العاده را برایتان به ارمغان می‌آورد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم بیشتر در مورد خرید بازی Sea of Thieves ارزان و قانونی و سرویسی که فروشگاه سی دی کی سل در این راستا ارائه کرده با شما عزیزان صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

معرفی مختصر بازی و ویژگی هایش

بازی نام برده شده و مد نظر محصول سال 2020 است و توسط شرکت Rare Ltd طراحی شده و کمپانی Xbox Games Studios هم آن را منتشر کرده تا بدین ترتیب شاهد ارائه گیم از سمت تیم های حرفه‌ای و با سابقه در حوزه گیمینگ باشیم. همانطور که احتمالا از نام گیم حدس زده‌اید، اتفاق ها  داستان آن حول زندگی و چالش هایی می‌چرخد که دزدان دریایی با آن ها مواجه خواهند شد. شما در جریان بازی هم به عنوان یکی از همین دزدان دریایی ایفای نقش خواهید کرد.

شما باید سعی کنید به عنوان یک دزد دریایی، قهرمان زندگی خودتان باشید و ضمن جستجو در اقیانوس و جزیره های مختلف، به کسب غنائم پرداخته و سعی کنید که خودتان را به یکی از بزرگ ترین دزدان دریایی تبدیل کرده و حتی تیمی برای خود تشکیل دهید و هر روز به شهرت و آوازه خویش بیافزایید. تمام تصمیماتی که در جریان گیم می‌گیرید آزادانه قابل انتخاب هستند و در خیلی از مواقع ممکن است دشمن شما به دوستتان تبدیل شود یا اتفاق برعکس رخ دهد. بنابراین برای کسب موفقیت در گیم باید خیلی هوشمندانه عمل نمایید.

خرید بازی Sea of Thieves ارزان و قانونی

خرید Sea of Thieves اورجینال PC

با خرید بازی Sea of Thieves واقعا اوج هیجان را در یک گیم خاص تجربه خواهید کرد. جهان آزاد بودن بازی بر جذابیت هایش می‌افزاید و محدودیت های آن را از بین می‌برد. آنلاین بودن آن هم طبیعتا جذابیت هایش را دو چندان می‌کند. از سمت دیگر سبک خاص گیم هم در جای خودش تحسین برانگیز بوده و تجربه‌ای دلنشین را برای گیمرها ایجاد خواهد کرد. لوکیشن پردازی خوب، گرافیک عالی، صداگذاری مطلوب و خیلی مسائل دیگر هم از جذابیت های بازی هستند. اما در این بین نباید کراس پلتفرم بودن آن را فراموش کرد. اما منظور از کراس پلتفرم بودن چیست؟

در حالت عادی سرور بازی هایی که برای پلتفرم های گوناگون از قبیل کامپیوتر، ایکس باکس، پلی استیشن و غیره منتشر می‌شوند مجزا و جداگانه است. بدین ترتیب کسانی که گیم را روی کامپیوتر اجرا می‌کنند، فقط می‌توانند با دیگر گیمرهایی بازی کننده که آن ها هم گیم را از طریق کامپیوتر انجام می‌دهند! به همین ترتیب تمام بازیکنان پلی استیشن با بازیکنان پلی استیشن و ایکس باکس هم با ایکس باکس بازی خواهند کرد. پس یک گیمر که بازی را در کامپیوتر تهیه کرده، در حالت عادی نمی‌تواند با گیمر دیگری که همان بازی را روی کنسول پلی استیشن 4 انجام می‌دهد، به صورت مستقیم به انجام بازی بپردازد.

قابلیت کراس پلتفرم قابلیتی است که به موجب آن این محدودیت برداشته شده و سرورهای بازی یکسان خواهند شد. بدین ترتیب تمام کسانی که گیم را روی هر پلتفرمی در اختیار داشته باشند می‌توانند بدون محدودیت با دیگر گیمرها بازی کنند. این یکی از مهم ترین و جذاب ترین ویژگی هایی است که برخی از گیم های آنلاین و جدید ارائه کرده‌اند و شما با خرید Sea of Thieves می‌توانید از این ویژگی بهره‌مند شوید. تمام این موارد در کنار گیم پلی فوق‌العاده زیبا بازی می‌تواند اوج هیجان را برایتان به همراه داشته باشد.

خرید بازی Sea of Thieves ارزان و قانونی

اما چطور می‌توانیم بازی مورد نظر را خریداری کنیم؟ اگر در پی خرید نسخه PC یا کامپیوتر این گیم هستید، فروشگاه سی دی کی سل بهترین گزینه و سرویس دهنده پیش رویتان خواهد بود. با استفاده از خدمات این فروشگاه می‌توانید طی کوتاه ترین زمان ممکن (عموما 30 دقیقه) شاهد فعالسازی و تکمیل سفارش خرید بازی Sea of Thieves باشید. ضمنا در این فروشگاه محصولات اورجینال و بازی های کامپیوتر پلتفرم های مختلف استیم (Steam)، اوریجین (Origin)، یوپلی (Uplay)، بلیزارد (Blizzard) و غیره با ارزان ترین قیمت ممکن عرضه شده‌اند تا هموطنان عزیز علاوه بر بهره‌مندی از یک پشتیبانی عالی، بتوانند با کمترین هزینه این گیم ها را روی اکانتشان فعال کنند.

فعالسازی این گیم برای کامپیوتر هم روی پلتفرم استیم (Steam) و هم در اکانت مایکروسافت (Microsoft Account) قابل انجام است، اما گیمرهای PC عموما نسخه استیم بازی را به نسخه دیگر آن ترجیح می‌دهند. بنابراین در قدم اول یک اکانت استیم با همان IP ایران بسازید. اگر از قبل اکانت استیم دارید، می‌بایست ریجن اکانت استیم خودتان را مشخص کنید. برای فهمیدن ریجن اکانت استیم از مقاله راهنمایی که ضمیمه شده است استفاده به عمل آورید. ریجن اکانت استیم شما برای فعال سازی بازی مورد نظر باید روی یکی از کشورهای ایران (IR)، ترکیه (TR)، روسیه (RU) یا آرژانتین (AR) قرار داشته باشد. در صورتی که کشور اکانت استیم شما روی ناحیه دیگری باشد، قیمت بازی برایتان گران تر تمام می‌شود. به همین دلیل توصیه داریم برای به حداقل رساندن هزینه و قیمت خرید بازی، اکانت جدیدی با IP ابران بسازید.

خرید بازی Sea of Thieves ارزان و قانونی

خرید Sea of Thieves اورجینال PC

پس از ساخت اکانت، به صفحه بازی مورد نظر در فروشگاه CDKeySell بروید و گیم را ضمن اضافه کردن به سبد خریدتان و تکمیل فرم تسویه حساب، خریداری نمایید. دقت داشته باشید که در صفحه محصول امکان انتخاب پلتفرم بازی (استیم یا اکانت مایکروسافت) و همچنین نسخه محصول (استاندارد یا انیورسری ادیشن) را خواهید داشت که تفاوت های آن ها در توضیحات محصول قید شده است. پس از تکمیل پروسه خرید بازی Sea of Thieves کافیست به تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل پیام دهید و از کارشناسان ما بخواهید که فعال سازی گیم در اکانتتان را انجام دهند. ارتباط با تیم پشتیبانی فروشگاه از طریق تلگرام و گفتگوی آنلاین پایین و سمت راست صفحه امکانپذیر خواهد بود.

خوشبختانه تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل تقریبا 24 ساعته آنلاین است و ساعت کاری این تیم از ساعت 9 صبح الی 22 شب (گاها حتی 1 شب) تعریف شده است. بدین ترتیب تمامی سفارشاتی که به ثبت برسند خیلی سریع تکمیل خواهند شد چون تیم پشتیبانی این فروشگاه همواره در دسترس بوده و آماده تکمیل سفارش شما عزیزان خواهد بود. در دسترس بودن دائمی تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل و ارائه یک پشتیبانی دائمی و حرفه‌ای یکی از اصلی ترین مزیت هاییست که با خرید از این فروشگاه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. اما چرا فروشگاه سی دی کی سل؟

چرا فروشگاه سی دی کی سل (CDKeySell) بهترین است؟

دلایل متعددی وجود دارند که می‌توانند ثابت کنند چرا فروشگاه سی دی کی سل بهترین مرجع برای خرید سی دی کی اورجینال بازی های کامپیوتری است! اولین دلیل سابقه طولانی این فروشگاه محسوب می‌شود. طی بالغ بر 6 سالی که فروشگاه CDKeySell در حوزه عرضه بازی های اورجینال کامپیوتری فعالیت داشته، حتی یک مورد نارضایتی هم از سمت مشتریان گزارش نشده و نظرات مثبت مشتریان فروشگاه در صفحات محصولات گوناگون مهر تاییدی بر این امر خواهد بود. شما با سرویس این فروشگاه که از نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره و همچنین تاییدیه مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال بهره می‌برد، می‌توانید خریدی مطمئن و آسوده‌خاطر داشته باشید.

از سمت دیگر ارائه ارزان ترین قیمت ها مسئله مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. فروشگاه CDKeySell همراه سعی کرده که امکان خرید تمام محصولات دیجیتال از قبیل بازی های کامپیوتری و حتی لایسنس اورجینال آفیس و ویندوز را با ارزان ترین قیمت و ارائه گارانتی اختصاصی میسر سازد. بنابراین قیمت مناسب هم از دیگر ویژگی های مثبت و مزیت های اصلی این فروشگاه در مقایسه با دیگر فروشگاه های مشابه محسوب می‌شود. موضوع مهم بعدی را می‌توان به پشتیبانی عالی فروشگاه نسبت داد که تقریبا به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل هم ارائه شده و آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهد بود.

برخلاف تمام فروشگاه ها و مراجعی که در حوزه عرضه بازی های دیجیتال PC فعالیت دارند، سفارشاتی که در فروشگاه سی دی کی سل به ثبت می‌رسند، عموما در کمتر از 30 دقیقه توسط تیم پشتیبانی تکمیل خواهند شد و مشتریان عزیز همواره می‌توانند به سادگی از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاین فروشگاه با تیم پشتیبانی در ارتباط باشند. اگر قصد خرید بازی Sea of Thieves ارزان و قانونی را دارید، مطمئن باشید که فروشگاه سی دی کی سل بهترین مرجع برای انجام این کار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید قبل یا بعد از خرید و ثبت سفارش به تیم پشتیبانی پیام دهید و از کارشناسان ما راهنمایی دقیق تری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.