سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

اگر از گیمرهای ایکس باکس وان (Xbox One) هستید، بهتر است این مقاله را از دست ندهید چون در این مقاله می‌خواهیم به بهترین و جذاب ترین بازی هایی اشاره داشته باشیم که هم اکنون و در سال 2024 برای این کنسول قابل خرید هستند و بهتر است شما هم آن ها را از دست ندهید. با فروشگاه CDKeySell و معرفی بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024 همراه باشید.

بهترین بازی های ایکس باکس وان | Xbox One

بدون تردید نمی‌توان مطلقا مدعی شد که بازی های خاصی از بهترین گیم های یک پلتفرم هستند یا یک بازی را به عنوان بهترین بازی برای یک کنسول در نظر گرفت چرا که سلیقه گیمرها متفاوت است و این احتمال وجود دارد بازی که از دید گیمر A به شدت جذاب و سرگرم کننده است، از دید گیمر B اصلا جذاب نباشد! بنابراین بید در انتخاب بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024 به همه سلیقه ها احترام گذاشت!

در همین راستا ما هم صرفا بازی هایی را معرفی نمی‌کنیم که توسط عده خاصی از گیمرها مورد پسند واقع شده باشند و محدود به سلیقه آن ها شوند. بلکه سعی می‌کنیم بهترین بازی های معرفی شده را از سلیقه های مختلف و در سبک های گوناگون انتخاب نمایید. البته بدون تردید نمی‌توان به نام گیم هایی که به شدت جذاب و محبوب هستند و در یک سبک مشابه ارائه شده‌اند هم چشم پوشی کرد.

بنابراین اگر بخواهیم خیلی شفاف توضیح دهیم باید بگوییم که در ادامه این مقاله شما با بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024 آشنا می‌شوید و بدون تردید از انجام هر یک از گیم هایی که ر این مطلب معرفی کرده‌ایم بر روی کنسول خویش لذت خواهید برد. پس اگر واقعا می‌خواهید یک بازی جدید برای کنسول Xbox One خود تهیه کنید و برای انتخاب آن گیم با مشکل مواجه هستید و بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید، بد نیست که تا انتهای این مقاله با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

بازی FIFA FC 24 ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

بدون تردید یکی از جذاب ترین بازی های کنسول ایکس باکس سری گیم های فیفا است که جدیدترین نسخه آن با نام EA Sport FC 24 منتشر شده است. این بازی برای علاقمندان به ورزش فوتبال می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه دهد و برای کسانی که در دورهمی های خود به دنبال رقابت با یکدیگر هستند بسیار مناسب خواهد بود. بازی FIFA 24 در حال حاضر یکی از پرفروش ترین گیم های پلتفرم ایکس باکس است و نه تنها آمار فروش آن برای کنسول Xbox One بسیار بالاست بلکه نسخه اپتیمایز شده و اختصاصی آن برای سری کنسول های Xbox Series X|S هم از محبوب ترین گیم های این کنسول به شمار می‌روند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید بازی FC24 ایکس باکس وان از سرویس فروشگاه CDKeySell استفاده کنید.

بازی Red Dead Redemption 2 ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

کسانی که تجربه انجام بازی رد رد ردمشن 2 را داشته باشند به خوبی می‌دانند که این بازی با گیم پلی فوق‌العاده و گرافیک بی‌نظیری که ارائه کرده تا چه حد جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. بخش داستانی این بازی به قدری مهیج است که شید در طول روز چندین ساعت برای آن زمان بگذارید و باز هم دلتان بخواهد که به انجام گیم و بازی کردن ادامه دهید. سبک بازی را می‌توان در سبک اکشن و شوتر ماجراجویی و سوم شخص و البته وسترن خلاصه کرد. اگر به گیم های این سبکی علاقه دارید، مطمئنا از خرید بازی Red Dead Redemption 2 پشیمان نخواهید شد. اگر قصد خرید این گیم را دارید از طریق تلگرام به پشتیبانی ما پیام دهید تا بهترین قیمت برایتان ارائه شود.

بازی The Witcher 3 ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

بازی بعدی که معرفی می‌کنیم و به عقیده ما حتی پس از اینکه سال ها از انتشار آن می‌گذرد باز هم لایق قرارگیری در لیست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024 است، عنوان The Witcher 3 Wild Hunt خواهد بود. این گیم هم سبک اکشن و مبارزه‌ای و سوم شخص و جادویی دارد و داستان و فضای آن به طور کامل با بازی رد دد تفاوت است. در این گیم شما نقش یک ساحره را ایفاء می‌کنید و باید با موجودات مختلف به جنگ بپردازید و به تدریج در بازی قابلیت هایتان را ارتقاء دهید. بنابراین بازی سبک های نقش آفرینی و حتی کرفتینگ را هم شامل می‌شود. اگر به گیم های این سبکی علاقمند هستید، مطمئن باشید که از خرید بازی ویچر 3 ایکس باکس هم پشیمان نخواهید شد. برای خرید ساین بازی جذاب هم می‌توانید در تلگرام به تیم پشتیبانی ما پیام دهید تا کارشناسان ما با بهترین قیمت امکان خرید این بازی را برایتان میسر سازند.

 بازی Mortal Kombat 1 ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

امکان ندارد که اهل بازی های کامپیوتر و کنسول بوده و با سری گیم های مورتال کمبت (Mortal Kombat) آشنایی نداشته باشید! این سری از گیم های کامپیوتر از سالیان دور با ما بوده‌اند و از جذاب ترین سری گیم های مبارزه‌ای و اکشن به شمار می‌رفتند! جدیدترین نسخه از این سری عناوین با نام کمبت 1 منتشر شده و هم اکنون بر روی کنسول های ایکس باکس وان هم قابل اجراست! به عقیده ما بازی کمبت 1 می‌تواند جذاب ترین بازی در سبک مبارزه‌ای تن به تن برای کنسول ایکس باکس وان باشد! پس اگر به گیم های این سبکی علاقه دارید در خرید Mortal Kombat 1 ایکس باکس وان شک نکنید. ما در فروشگاه CDKeySell با بهترین قیمت امکان سفارش و خرید تضمینی نسخه قانونی این گیم را برای هموطنان عزیز میسر کرده‌ایم.

بازی Forza Horizon 5 ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

نوبتی هم باشد نوبت به بازی های سبک اتومبیلرانی می‌رسد که علاقمندان دوآتیشه و خاص خودش را دارد. در این سبک بازی های زیادی برای کنسول Xbox One در دسترس است که برخی از آن ها واقعا جذاب و سرگرم کننده هستند اما مطمئن باشید که هیچ یک از گیم های این سبکی نمی‌توانند تجربه بازی Forza Horizon 5 را برایتان به ارمغان بیاورند. بنابراین اگر اهل گیم های سبک اتومبیلرانی و مسابقه‌ای هستید و می‌خواهید اوج هیجان در حین رانندگی با خودروهای لوکس و اسپرت را تجربه کنید، در خرید بازی Forza Horizon 5 ایکس باکس شک نکنید و مطمئن باشید که به یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024 دسترس پیدا خواهید کرد.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

بازی بعدی که معرفی می‌کنیم سبکی متفاوت در مقایسه با تمام گیم های قبلی دارد که به آن ها اشاره کردیم. این بازی تحت عنوان “شاهزاده پارسی: پادشاهی از دست رفته” شناخته می‌شود و محصول شرکت بزرگ یوبی‌سافت است که در قبل خودش زبان پارسی را هم ارائه کرده و با یک گیم پلی خیلی متفاوت و کارتونی توانسته توجه خیلی از فعالان و کارشناسان صنعت بازی سازی را به سمت و سوی خودش جلب کند. این گیم در حین حال که حالتی کارتونی دارد از داستانی جذاب بهره می‌برد و گیم پلی عالی داشته و طراحی بسیار خوبی برای باس ها و غول های هر مرحله‌اش در نظر گرفته شده است. به عقیده ما بازی Prince of Persia: The Los Crown ایکس باکس بدون شک یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024 خواهد بود.

بازی Modern Warfare 3 2023 ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

اگر علاقمند بازی های سبک اکشن و شوتر اول شخص باشید بدون تردید رتبه بهترین گیم در این سبک در سال 2024 برای سری کنسول های Xbox One به بازی مدرن وارفر 3 تعلق می‌گیرد که در بخش های مختلف ارائه شده و از حالت آنلاین هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. در این گیم جذاب و جنگی می‌توانید با استفاده از جدیدترین و جذاب ترین سلاح های گرم به جنگ با دشمن بروید و برای از بین بردن سربازان نیروی مقابل تلاش کنید. بازی گرافیک عالی دارد و به همین سبب می‌تواند در سبک خودش بی‌نظیر باشد. سرعت عمل بالا، استفاده به موقع از سلاح ها و دید درست در این گیم برای موفق شدن اهمیت زیادی خواهد داشت. خوشبختانه برای خرید کالاف دیوتی مدرن وارفار 3 2023 ایکس باکس هم می‌توانید از سرویس فروشگاه CDKeySell استفاده به عمل آورید.

بازی Elden Ring ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

نوبت به بازی می‌رسد که به عقیده ما نه تنها باید در لیست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024 قرار گیرد بلکه به راحتی می‌تواند در سبک خودش که تلفیقی از سبک های نقش آفرینی، ماجراجویی، مبارزه‌ای سلاح سرد و دارک است، عنوان بهترین بازی سال را هم به خودش تعلق دهد! بازی الدن رینگ ایکس باکس از آن دسته گیم هایی است که ما خرید و تجربه آن را به هر گیمری توصیه می‌کنیم چون گیم پلی فوق‌العاده جذاب و دقیقی دارد و برای طراحی آن سال ها زحمت کشیده شده است! به عقیده ما هر گیمری که این بازی را تجربه نکند شانس بزرگی را از دست داده چون این بازی از شاهکارهای زمان خود به شمار می‌رود برای خرید بازی Elden Ring ایکس باکس می‌توانید از لینک ضمیمه شده استفاده کنید و از فعال شدن قانونی و بدون محدودیت بازی توسط تیم پشتیبانی فروشگاه ما بر روی اکانت شخصی خودتان لذت ببرید.

بازی Lords of The Fallen 2023 ایکس باکس

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024

بازی Lords of the Fallen هم گیم پلی نزدیکی به بازی الدن رینگ دارد و باید بگوییم که در همان سبک طبقه بندی می‌شود. این بازی شاید مثل بازی الدن رینگ مشهور نشده باشد اما به جرئت می‌گوییم که گیم پلی بسیار جذابی را ارائه کرده و حتی با وجود بازی Elden Ring مستحق قرارگیری در لیست بهترین بازی های ایکس باکس وان 2024 است. در این گیم هم شما نقش یک مبارز سلاح سرد در محیطی داستانی دارک را ایفاء خواهید کرد و با باس ها و قهرمانان زیادی رو به رو می‌شوید که باید با دقت نسبت به از بین بردن آن ها و شناسایی نقاط ضعفی که دارند اقدام کنید، در غیر این صورت هیچوقت نمی‌توانید در این بازی موفق شوید و به مراحل بالای بازی برسید. با سرویس فروشگاه CDKeySell امکان خرید بازی Lords of The Fallen 2023 ایکس باکس هم با بهترین قیمت میسر شده است.

بازی Crash Team Racing ایکس باکس

آخرین بازی که معرفی می‌کنیم سبکی کاملا متفاوت نسبت به سایر گیم های لیست دارد و در عین حال برای تمام گیمرهای علاقمند به بازی های کامپیوتری یک عنوان شناخته شده خواهد بود! این بازی Crash Team Racing یا همان بازی کراش مسابقه‌ای نام دارد که در آن باید با شخصیت هایی که انتخاب می‌کنید وارد مسیرهایی شوید و برای اول شدن در مسابقه تلاش نمایید. گیم پلی این بازی برای همه گیمرها آشناست و نیاز به توضیحات اضافه ندارد و به عقیده ما این گیم به قدری جذاب و خاطره انگیز خواهد بود که بتواند در لیست بهترین بازی های Xbox One سال 2024 قرار گیرد. برای خرید بازی Crash Team racing ایکس باکس وان هم می‌توانید با کلیک روی لینک ضمیمه شده به صفحه این محصول در فروشگاه CDKeySell مراجعه نمایید و سفارشتان را به ثبت برسانید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین بازی های کنسول ایکس باکس وان در سال 2024 پرداختیم و سعی کردیم که لیستی از گیم های مختلف در سبک های گوناگون و در عین حال ارائه دهنده بهترین تجربه گیمینگ را برایتان ارائه کنیم. فراموش نکنید هر یک از گیم های ارائه شده این لیست با بهترین قیمت و به صورت کاملا قانونی توسط فروشگاه CDKeySell عرضه شده‌اند و بر روی اکانت مایکروسافت شخصی شما قابل فعالسازی هستند. پس با سرویس فروشگاه ما شما نسخه قانونی گیم های مذکور را تهیه می‌کنید که روی اکانت شخصی خودتان فعال می‌شود. امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.