سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید Steam Wallet ارزان و سریع

خرید Steam Wallet ارزان و سریع

اگر می‌خواهید کد استیم والت بخرید و در سریعترین زمان ممکن آن را دریافت کنید، فروشگاه CDKeySell این امکان را برایتان میسر می‌کند. عموما تکمیل سفارش های خرید Steam Wallet در این فروشگاه ظرف کمتر از 30 دقیقه انجام می‌شود و از آنجایی که پشتیبانی ما تقریبا 24 ساعته آنلاین و در دسترس است، می‌توانید ذر هر شرایط وضعیت سفارش خود را سریعا پیگیری کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع و خرید کد استیم والت با شما عزیزان صحبت نماییم.

استیم والت یا گیفت کارت استیم چیست؟

طبیعتا پیش از هر چیز بهتر است کمی در رابطه با ماهیت استیم والت یا اصطلاحا گیفت کارت استیم (Steam Gift Card) صحبت داشته باشیم. گیفت کارت استیم کدی است که با استفاده از آن می‌توان پول به داخل اکانت استیم اضافه کرد! مثلا فرض کنید شما یک کد استیم والت 10 دلاری می‌خرید و آن را در اکانت استیم خودتان فعال می‌کنید. بدین ترتیب بالانس یا موجودی اکانت استیم شما 10 دلار خواهد شد و می‌توانید از این موجودی برای خرید انواع آیتم و سرویس ها در پلتفرم نام برده شده استفاده به عمل آورید.

خرید Steam Wallet در برخی مواقع می‌تواند بسیار جذاب و جالب باشد! مثلا تصور کنید به تخفیف های استیم نزدیک می‌شوید و می‌خواهید بازی هایی که مد نظرتان است را به یک باره تهیه کنید. در این شرایط می‌توانید با خرید استیم والت و فعالسازی آن در اکانت خویش، موجودی حساب خود را بالا ببرید و هر زمان که بازی دارای تخفیف شد، سریعا آن را تهیه کنید و نیازی به هیچ اقدام دیگر یا کمک گرفتن از فرد یا شرکت واسطی نداشته باشد. علاوه بر این برخی از آیتم ها وجود دارند که برای تهیه کردن آن ها از درون برنامه استیم حتما نیاز به داشتن موجودی دارید و به نوعی نمی‌توان آن ها را مستقیما از استیم استور تهیه کرد!

در این شرایط هم می‌توانید با خرید گیفت کارت استیم و افزایش موجودی حساب خود، خریدهای درون برنامه‌ای مد نظرتان را هم انجام دهید. اما در تهیه کردن این کدها باید به نکات خاصی هم توجه شود که خیلی مهم هستند! در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید و خرید اشتباهی از کد گیفت استیم انجام دهید، احتمال اینکه به مشکل بر بخورید و حتی کد در اکانت شما فعال نشود وجود دارد! بنابراین پیش از اقدام مبنی بر خرید گیفت کارت استیم به خوبی سرچ و جستجوی نمایید و اطلاعات کافی در این حوزه را به دست آورید. در ادامه این مطلب ما سعی می‌کنیم اطلاعات جامعی در این رابطه خدمتتان ارائه کنیم.

خرید Steam Wallet ارزان و سریع

ریجن و تاثیر آن در خرید Steam Wallet

طبق قوانین جدیدی که شرکت Valve یا همان استیم پیاده سازی کرده، کد های استیم گیفت کارت یا همان والت هایی که برای برخی ریجن های خاص هستند باید به طور اختصاصی برای همان ریجن تهیه شوند! تا قبل از این اقدام هر کاربر در هر ریجنی که قرار داشت می‌توانست کد های استیم والت دلاری یا یورویی یا هر واحد پولی دیگری را تهیه کند و به راحتی آن را در اکانت استیم خویش با هر ریجنی که داشت وارد نماید. در این شرایط اکانت استیم او با هر ریجنی که داشت معادل مبلغ دلاری یا یورویی وارد شده شارژ می‌شد!

به عنوان مثال اگر ریجن اکانت استیم شما روی آرژانتین و واحد پول اکانت شما با نماد ARS نشان داده می‌شد و یک کد استیم والت 10 دلاری می‌خریدید، به راحتی می‌توانستید این کد را در اکانت ریجن آرژانتین خویش فعال کنید و اکانت شما معادل ارزش 10 دلار به واحد پول آرژانتین (مثلا 1250ARS) شارژ می‌شد. اما حالا و با قوانین جدید استیم دیگر این امکان میسر نیست و اگر سعی در فعالسازی کد استیم والت دلاری یا یورویی روی ریجن هایی همچون آرژانتین داشته باشید با پیغام خطا رو به رو خواهید شد و عملا نمی‌توانید از آن کد استفاده کنید. ریجن هایی که در حال حاضر در استیم این محدودیت برایشان اعمال شده شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ترکیه
  • آرژانتین
  • روسیه

دقت داشته باشید که احتمال دارد در آینده این قوانین تغییر کند یا ریجن ها و کشورهای بیشتری مشمول این محدودیت ها شوند اما در حال حاضر سه کشور فوق مشمول این مسئله هستند. اما راه حل چیست؟ چطور می‌توان روی این ریجن ها خرید Steam Wallet ارزان و سریع انجام داد؟ در رابطه با ریجن روسیه و اکانت های استیمی که روی کشور روسیه هستند باید بگوییم که فعلا به دلیل مشکلات سیاسی و جنگ مابین روسیه و اوکراین، عملا هیچ بازی و والتی را نمی‌توان روی ریجن روسیه فعال کرد! پس اگر اکانت استیم شما ریجن روسیه دارد بهتر است هرچه سریعتر با خرید سرویس تغییر ریجن استیم فروشگاه CDKeySell، ریجن اکانت خود را از روسیه به ترکیه تغییر دهید.

اما اکانت هایی که ریجن ترکیه و آرژانتین دارند می‌توانند با ارزان ترین قیمت بازی های استیم را تهیه کنند و قادر به فعالسازی کد گیفت استیم هم بر روی اکانت خویش خواهند بود اما به شرطی که والت هایی را بخرند که مخصوص ریجن خودشان است! یعنی اگر ریجن اکانت استیم شما روی آرژانتین باشد باید در حین خرید استیم والت دقت کنید که کد اختصاصی این ریجن را تهیه نمایید و اگر ریجن اکانت استیمتان روی ترکیه است هم باید دقت کنید که کد والت همین ریجن را تهیه نمایید. پس در حین خرید Steam Wallet حتما به محدودیت های جدیدی که استیم در مورد این امر در ریجن های خاص اعمال کرده دقت کنید.

اگر کشور اکانت ایران باشد تکلیف چیست؟

وقتی اکانتی با IP ایران در استیم می‌سازید، ریجن آن در حالت پیش فرض روی ایران تنظیم می‌شود و اگر بدون ابزار تغییر IP وارد آن اکانت شده و به قسمت Account Details > Country بروید، مشاهده خواهید کرد که ریجن اکانت IRAN نشان داده می‌شود. در حین فعال کردن کد گیفت استیم در این نوع اکانت ها که ریجن پیش فرض ایران دارند باید دقت داشته باشید که ریجن اکانتتان به محض وارد کردن اولین کد والت و فعالسازی آن، منطبق با IP که حین فعال کردن کد استفاده کرده بودید تنظیم و مشخص خواهد شد.

به عنوان مثال اگر اکانت جدیدی بسازید و ریجنش ایران باشد و سپس ابزار تغییر IP را فعال کنید و IP خود را به آمریکا منتقل نمایید و کد والت استیمی را روی اکانت خود وارد کنید، ریجن اکانتتان روی آمریکا تنظیم خواهد شد. از آنجایی که بهترین کشور ها از نظر قیمت برای استیم شامل ترکیه و آرژانتین می‌شوند بنابراین بهتر است اگر می‌خواهید برای اولین بار و روی اکانت استیمی که ریجن ایران دارد والت بزنید، والت ریجن ترکیه یا آرژانتین خریداری کنید و بعد از اینکه با ابزار تغییر IP، آی پی خودتان را به ترکیه یا آرژانتین منتقل کردید اقدام به فعالسازی کد والت در اکانت کنید.

بدین ترتیب و با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، کشور یا اصطلاحا ریجن اکانت شما که قبلا روی ایران بوده با توجه به IP که در زمان فعال کردن گیفت کارت استیم مورد استفاده قرار دادید به ترکیه یا آرژانتین تغییر پیدا می‌کند. از آن پس دیگر لازم نیست که برای فعال سازی والت های دیر بر روی آن اکانت از ابزارها تغییر IP استفاده کنید و صرفا با خرید Steam Wallet مناسب ریجن خویش قادر به فعال کردن آن با هر IP (حتی آی پی ایران) خواهید بود. در این شرایط به طور خودکار واحد پول والت منطبق با ریجن اکانت شما به بالانس یا موجودی آن اضافه می‌شود. پس حالا با تمام جزئیات خرید و فعال سازی استیم گیفت کارت در ریجن های مختلف آشنا هستید.

خرید Steam Wallet ارزان و سریع

خرید Steam Wallet ارزان و سریع

اگر می‌خواهید با ارزان ترین قیمت و سریع ترین پشتیبانی و زمان تحویل، خرید استیم والت یا همان گیفت کارت های استیم که به صورت موجودی و پول اکانت به آن اضافه می‌شوند را تهیه کنید، فروشگاه CDKeySell بهترین مرجع برای انجام این کار است. شاید در برخی مواقع قیمت برخی از استیم والت های ما نسبت به سایر فروشگاه ها کمی گران تر باشد اما مطمئن باشید با خرید از فروشگاه CDKeySell یک محصول کاملا قانونی، اورجینال و بدون مشکل را تهیه خواهید کرد و می‌توانید از بابت اصالت و کیفیت گیفت کارتی که در اختیارتان قرار داده می‌شود مطمئن باشید.

توجه به این موضوع از آنجایی حائز اهمیت است که در برخی فروشگاه ها گیفت کارت های استیم دزدی یا تهیه شده با ترفندهای پرداخت غیرقانونی به فروش می‌رسند و استفاده از این نوع گیفت های استیم می‌تواند منجر به بن شدن اکانت شما شده و ظرف مدت زمان کوتاهی بازی که برای خرید آن هزینه صرف کرده بودید را از اکانتتان حذف کند. بنابراین به هیچ وجه فریب قیمت های خیلی ارزان برخی از فروشگاه ها را نخورید و مطمئن باشید که هیچ ارزانی بیش از حدی بدون دلیل نیست. این موضوع به خصوص در خرید Steam Wallet از اهمیت بالایی برخوردار است چون کد والت ممکن است در لحظه‌ای که خریداری می‌کنید بدون مشکل در اکانتتان فعال شود اما بعدا مشکلات زیادی را برایتان ایجاد کند.

شما عزیزان می‌توانید تمام محصولاتی که در فروشگاه CDKeySell عرضه شده‌اند را با ضمانت مادام‌العمر اورجینال و قانونی بودن تهیه کنید و خیالتان از این بابت که سریع ترین سرویس پشتیبانی، زمان تحویل و قیمت مناسب را دریافت می‌کنید هم راحت باشد. تیم پشتیبانی ما سعی کرده تقریبا همیشه و از همه طریق (تلگرام، واتساپ و گفتگوی آنلاین) در دسترس شما عزیزان باشد و پاسخ لازم در قبال سوالات و دغدغه‌ های شما را ارائه کند. شما با خرید هر محصول از فروشگاه ما علاوه بر تضمین اورجینال بودن آیتم دریافتی، از تضمین سریعترین پشتیبانی هم برخوردار خواهید شد. عموما تکمیل سفارش خرید کد های والت گیفت استیم ظرف کمتر از 30 دقیقه انجام می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.