سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید Warzone CP برای PC

خرید Warzone CP برای PC

اگر به دنبال خرید Warzone CP برای PC هستید، فروشگاه سی دی کی سل بهترین مرجعی است که می‌توانید از آن بدین منظور استفاده کنید. با استفاده از سرویس فروشگاه CDKeySell قادر خواهید بود که با صرف کمترین هزینه و طی کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن (عموما 15 الی 30 دقیقه) سی پی وارزون را به اکانت بلیزارد خود اضافه نمایید و از آن لذت ببرید. در ادامه بیشتر در رابطه با جزئیات این موضوع صحبت خواهیم کرد.

برای خرید سی پی Call of Duty Warzone  کلیک کنید

اهمیت خرید Warzone CP برای PC

پول داخل بازی وارزون تحت عنوان “سی پی” یا “CP” شناخته می‌شود. با استفاده از این پول کاربران یا بهتر بگوییم گیمرهای عزیز قادر خواهند بود که آیتم های مختلفی را در داخل بازی تهیه کنند. حتی کسانی که نسخه اصلی و رسمی بازی مدرن وارفر 2019 را داشته باشند می‌توانند با استفاده از این پوینت ها یا همان CP نسبت به خرید سیزن پس های بازی اقدام نمایند. بنابراین عملا خرید سیزن پس بازی Modern Warfare 2019 بلیزارد هم با استفاده از CP امکانپذیر خواهد بود.

اما کسانی که قصد خرید Warzone CP برای PC را دارند عموما نسخه پولی مدرن وارفر را فعال نکرده‌اند و صرفا از بخش رایگان این گیم یا همان وارزون استفاده به عمل می‌آورند. بنابراین بیشتر از سی پی برای خرید آیتم های داخل گیم و ارتقاء شخصیت های بازی استفاده می‌کنند. بنابراین با اهمیت و ارزش خرید سی پی وارزون آشنا شدید. اما مهمترین سوالی که وجود دارد این است که چطور می‌توانید سی پی بازی Warzone را با قیمتی مناسب و از یک مرجع قابل اعتماد خریداری کرد که سرعت عمل بالایی هم در فعالسازی این آیتم داشته باشد؟

خرید Warzone CP برای PC

فروشگاه سی دی کی سل با بیش از هشت سال سابقه در زمینه بازی های اورجینال و فروش cd key اورجینال انواع بازی های رایانه‌ای می‌تواند بهترین مرجع برای خرید Warzone CP برای PC محسوب گردد. با استفاده از سرویس این فروشگاه قادر خواهید بود که مقادیر مختلف CP را با توجه به لوکیشن اکانت بلیزاردتان تهیه و طی کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن شاهد فعالسازی آن از جانب تیم پشتیبانی باشید. در ادامه این مطلب به طور دقیق تر در مورد جزئیات ثبت سفارش و خرید سی پی بازی مدرن وارفر 2019 یا همان وارزون صحبت خواهیم کرد.

نحوه ثبت سفارش

ثبت سفارش به ساده ترین شکل ممکن امکانپذیر خواهد بود. شما عزیزان کافیست برای انجام این کار ابتدا به صفحه محصول که لینک آن در ابتدای مطلب ضمیمه شده کلیک کنید. بدین ترتیب وارد صفحه محصول مورد نظر که CP Warzone است خواهید شد. در این صفحه قادر خواهید بود که مقدار سی پی مورد نیازتان را با استفاده از گزینه هایی که ارائه شده‌اند انتخاب کنید و پس از آن هم ریجن اکانت بلیزارد خویش را مشخص نمایید. در انتخاب ریجن دقت کنید که اگر کشور اکانت بلیزارد شما روی ایران تنظیم باشد باید گزینه ریجن را روی “اروپا” تنظیم نمایید.

بعد از انتخاب موارد مناسب روی گزینه “اضافه کردن محصول به سبد خرید” کلیک کنید و سایر مراحل تکمیل سفارش و پرداخت آنلاین را طی نمایید. دقت داشته باشید که برای خرید Warzone CP برای PC حتما باید سفارش خود را از طریق سایت به ثبت برسانید و امکان پرداخت با روش های دیگر نظیر کارت به کارت و غیره وجود ندارد. بعد از اینکه سفارشتان را ثبت کردید، از طریق تلگرام یا گفتگوی آنلاین فروشگاه (پایین و سمت راست صفحه) به تیم پشتیبانی پیام دهید و سفارشتان را پیگیری نمایید. در این مرحله یکی از کارشناسان واحد پشتیبانی سریعا سفارشتان را تکمیل می‌کنند.

مراحل تکمیل سفارش خرید Warzone CP برای PC

اما بعد از اینکه سفارش خویش را ثبت کردیم و به تیم پشتیبانی هم پیام دادیم باید چه کنیم؟ به بیان دیگر چه مراحلی باید برای تکمیل سفارش خرید CP وارزون طی شوند. این مراحل بسیار ساده هستند. شما کافیست شماره سفارش و مشخصات اکانت بلیزارد خود را به کارشناس پشتیبانی ارائه کنید تا وی وارد اکانت بلیزارد شما شود و فعالسازی پوینت را انجام دهد. تیم پشتیبانی فروشگاه هر روز از ساعت 9 صبح الی 23 شب فعال بوده و در این بازه زمانی تمامی سفارشاتی که از سوی مشتریان ثبت می‌شوند را سریعا تکمیل می‌کند. تیم پشتیبانی فروشگاه حتی در ایام تعطیل هم فعال است و عموما تکمیل هر سفارش با طی کردن مراحلی که نام بردیم ظرف 15 دقیقه الی 30 دقیقه انجام می‌گردد و فقط در برخی موارد خاص ممکن است انجام این کار تا 3 ساعت هم به طول بیانجامد. بنابراین اگر به دنبال روشی ساده، سریع و کم هزینه برای خرید Warzone CP برای PC هستید، فروشگاه CDKeySell بهترین بستر را برایتان فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به طور جامع در مورد نحوه خرید سی پی وارزون در بازی مدرن وارفر 2019 بلیزارد صحبت کردیم. با استفاده از سرویس فروشگاه CDKeySell قادر خواهید بود که این امر با به ساده ترین شکل ممکن و با صرف کمترین هزینه انجام دهید و طی کوتاه‌ترین بازه زمانی شاهد فعال و تکمیل شدن سفارش خویش باشید. همواره توصیه داریم برای پیگیری و انجام سریعتر سفارشات، بعد از تکمیل فرآیند خرید به تیم پشتیبانی پیام دهید. بدین منظور هم می‌توانید از تلگرام و هم از گفتگوی آنلاین داخل سایت (پایین و سمت راست صفحه) استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.