سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی اورجینال و ارزان کامپیوتر | فروشگاه سی دی کی سل

خرید بازی اورجینال و ارزان کامپیوتر

اگر دوست دارید بازی های کامپیوتر را به صورت اورجینال انجام دهید و از تمام مزایا و قابلیت هایشان از قبیل امکان آنلاین بازی کردن و دریافت رایگان آپدیت ها و غیره بهره‌مند شوید، فروشگاه سی دی کی سل این امکان را برایتان میسر کرده است. ما در این فروشگاه با بیش از 5 سال تجربه امکان خرید بازی اورجینال کامپیوتر با ارزان ترین قیمت را برای شما میسر ساخته‌ایم. با ما همراه باشید.

مزایای بازی های اورجینال کامپیوتر

بازی هایی که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه های فیزیکی و در قالب ذی وی دی در کشورمان تهیه کرده و آن ها را روی کامپیوتر نصب کنید، همگی کرک شده هستند! کرک به معنای دور زدن حق و حقوق شرکت سازنده و هک کردن است و امکان نصب و اجرای بازی با محدودیت های خاص بدون نیاز به صرف هزینه برای خرید لایسنس یا اصطلاحا سی دی کی (CD Key) را به کاربر می‌‎دهد. جالب است بدانید که تقریبا در 95 درصد کشورهای دنیا فروش بازی و نرم افزارهای کرک شده جرم بوده و می‌تواند جریمه نقدی سنگین و حتی چند سال زندان را در پی داشته باشد.

اما به هر صورت در کشور ما چیزی که به عنوان عرضه بازی های کامپیوتری جا افتاده، همان نسخه های فیزیکی و کرک شده گیم هاست که در فروشگاه ها یافت می‌شوند. اگر بحث اخلاقی مسئله را کنار بگذاریم و حق و حقوق شرکت سازنده گیم را هم نادیده بگیریم، باز هم مشکلاتی وجود دارند که جذابیت بازی های کرک را کم می‌کنند. به عنوان مثال در این نسخه ها ممکن است خیلی از محتوا و بخش های گیم سانسور یا حذف شوند، همچنین ممکن است گرافیک بازی برای کاهش حجم آن ضعیف شده باشد یا مشکلاتی در کرک و نصب آن وجود داشته باشد که اصلا اجرای بازی روی سیستم را امکانپذیر نکند! در اینجاست که پای خرید بازی اورجینال کامپیوتر به میان می‌آید.

خرید بازی اورجینال و ارزان کامپیوتر

در بین این موارد نباید مهمترین مشکل بازی های کرک را هم فراموش کرد که مربوط به عدم امکان انجام آن ها در حالت آنلاین می‌شود! هر بازی که کرک شده باشد امکان اجرا در مد آنلاین را به گیمر نمی‌دهد چون اگر کاربر با نسخه کرک به سرورهای بازی وصل شود، سریعا کرک شناسایی و غیر فعال خواهد شد. بنابراین تیم های کرک کننده و هکر هیچوقت اجازه نمی‌دهند که شما یک بازی کرک شده را در مد آنلاین انجام دهید. برای مثال اگر بازی فیفا 22 کرک شده را از فروشگاهی بخرید و روی کامپیوترتان نصب کنید، به بخش هایی مثل بخش آلتیمیت تیم دسترسی نخواهید داشت یا امکان شرکت در مسابقات آنلاین را ندارید.

بازی هایی هم که کاملا آنلاین هستند اصلا قابل کرک نخواهند بود! به عنوان مثال بازی مثال World of Warcraft به دلیل اینکه کاملا آنلاین است اصلا نسخه کرک شده‌ای ندارد! پس شما با خرید ورژن اصلی و اورجینال بازی های کامپیوتری تمام محدودیت های ورژن کرک را از بین می‌برید و همین امر اصلی ترین مزایای بازی های اورجینال تلقی می‌شود. اگر بخواهیم این مزایا را در قابل یک لیست مشخص کنیم شاید مهمترین آن ها شامل موارد زیر باشند:

  • امکان اجرای بازی از پلتفرم رسمی گیم و سرورهای معتبر آن
  • امکان استفاده از تمام مدهای گیم از جمله مد آنلاین
  • امکان دریافت آپدیت های رایگان و دائمی به طور مستقیم از سرور گیم
  • نصب آسان بدون نیاز به انجام هیچ اقدام اضافه و خاصی
  • گرافیک بهتر
  • ثبات بیشتر
  • دسترسی به تمام محتوای گیم بدون سانسور و حذف
  • داشتن نسخه دیجیتال گیم و امکان استفاده مادام‌العمر از آن
  • پرداخت حق و حقوق شرکت سازنده

موارد فوق تنها بخشی از مزایایی هستند که شما با خرید بازی اورجینال کامپیوتر می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید.  نصب آسان یکی از مزیت هایی است که واقعا ارزش خرید گیم های اورجینال را بالا می‌برد. برخلاف گیم های کرک شده که پس از نصب نیازمند کپی و پیست کردن فایل های خاص، نصب دایرکت ایکس، کرک کردن و غیره هستند، نسخه اورجینال بازی ها صرفا تمام مراحل نصب را به طور خودکار انجام می‌دهند! برای مثال اگر بخواهید بازی مثل GTA V را از طریق استیم نصب کنید کافیست دیتای آن را با یک کلیک در حالت دانلود قرار دهید و پس از اتمام دانلود، فقط با یک کلیک بازی را اجرا نمایید.

خرید بازی اورجینال با ارزان ترین قیمت

 همانطور که قبلا در مقاله “خرید بازی PC اورجینال فیزیکی” گفته بودیم، بازی های اورجینال کامپیوتر به صورت فیزیکی عرضه نمی‌شوند چون دائما آپدیت هایی برای آن ها منتشر خواهد شد و عملا ارائه نسخه فیزیکی گیم ها در این حالت معنایی ندارد. به نسخه دیجیتال بازی های کامپیوتری اورجینال اصطلاحا سی دی کی اورجینال گفته می‌شود. سی دی کی اورجینال یک کد است که با وارد کردن آن می‌توانید بدون محدودیت یک بازی را برای همیشه مورد استفاده قرار دهید. یعنی درست مثل لایسنس ویندوز 11 اورجینال که کدی بوده و با وارد کردن آن در محیط سیستم عامل مذکور می‌توانید به طور قانونی آن را فعال کرده و از ویندوز اورجینال استفاده کنید. هر بازی اورجینال کامپیوتر تحت یک پلتفرم خاص اجرا خواهد شد. برخی از گیم ها هم روی چند پلتفرم اجرا می‌شوند که در مورد جزئیات این موضوع در مقاله‌ای که در ابتدای همین بخش ضمیمه کرده‌ایم صحبت های لازم را داشتیم.

اما چطور می‌توان با ارزان ترین قیمت ممکن بازی های اورجینال کامپیوتر را خریداری کرد؟ بدین منظور می‌توانید از سرویس فروشگاه سی دی کی سل استفاده کنید که بیش از 5 سال است در این حوزه تخصصی فعالیت داشته و هموطنان عزیز را مقدور به خرید گیم های قانونی و اصلی کامپیوتر می‌کند. بیش از 1500 قلم محصول و بازی اورجینال در این فروشگاه ارائه شده و قابل سفارش هستند. همچنین تمام گیم هایی که عرضه شده باشند اما نام آن ها در لیست محصولات این فروشگاه ارائه نشده باشد هم ضمن هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه قابل سفرش خواهند بود.

خرید بازی اورجینال و ارزان کامپیوتر

تمام محصولاتی که فروشگاه CDKeySell ارائه می‌کند از اصل و اورجینال و قانونی هستند و از این نظر دارای گارانتی مادام‌العمر خواهند بود، بنابراین شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده از محصولات این فروشگاه استفاده کنید و هر بازی که مد نظرتان است را به طور اورجینال و اصل خریداری نمایید. در نظر داشته باشید که سرویس این فروشگاه در حال حاضر محدود به گیم های PC بوده و در حوزه کنسول ها هیچ سرویسی توسط آن ارائه نمی‌شود. تیم پشتیبانی سی دی کی سل هم هر روز و حتی در ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 22 شب (گاها حتی تا پاسی از شب) فعال است و تکمیل سفارش مشتریان را انجام می‌دهد.

فروشگاه سی دی کی سل علاوه بر عرضه cd key اورجینال بازی های کامپیوتری به عرضه لایسنس اورجینال برخی از نرم اقرارهای مایکروسافت با ارزان ترین قیمت هم پرداخته و محصولات مایکروسافت این فروشگاه هم بسیار پرفروش هستند. برای مثال امکان خرید لایسنس اورجینال آفیس 2019 و 2021 یا لایسنس نسخه های مختلف ویندوز با ارزان ترین قیمت در این فروشگاه میسر شده تا هموطنان عزیز بتوانند در کنار بازی های اورجینال، از مزایای سیستم عامل ویندوز اورجینال کامپیوتر و همچنین آفیس قانونی هم بهره‌مند شوند. اگر به دنبال یک مرجع قابل اعتماد جهت خرید بازی اورجینال یا لایسنس محصولات مایکروسافت هستید، فروشگاه CDKeySell بدون تردید می‌توانید بهترین سرویس را برایتان ارائه کند.

نحوه نصب و اجرای بازی های اورجینال PC

همانطور که قبلا هم اشاره یکی از اصلی ترین مزایای بازی های اورجینال مربوط به نصب و اجرای ساده آن ها می‌شود. در نسخه های کرک گیم ها شما باید بعد از اینکه بازی نصب شد اقداماتی مثل نصب دایرکت ایکس، مایکروسافت نت پلاس و خیلی موارد دیگر را هم انجام دهید و اگر این موارد به درستی روی سیستم نصب نشوند، امکان دارد که اصلا بازی روی کامپیوترتان قابل اجرا نباشد. در خیلی از مواقع هم خود پروسه کرک پیچیده بوده و دردسرساز می‌شود. اما خوشبختانه بازی های اورجینال این مشکلات را ندارند. تنها کاری که باید برای نصب و اجرای بازی های اورجینال PC انجام دهید به شرح زیر است:

  • وارد کردن سی دی کی اورجینال بازی
  • دانلود دیتای بازی
  • اجرای گیم

نکته جالب این است که در مرحله دانلود دیتای بازی تمام اطلاعات مورد نیاز برای اجرای گیم به طور خودکار دانلود و روی سیستم نصب خواهند شد و کاربر نیازی به انجام هیچ اقدام اضافه‌ای نخواهد داشت. پس از اتمام مرحله دانلود، گزینه Play ظاهر می‌شود و کاربر با کلیک روی این گزینه می‌تواند دستور اجرای گیم را بدهد. فعالسازی برخی از گیم های عرضه شده در فروشگاه CDKeySell هم توسط تیم پشتیبانی صورت می‌گیرد که در این حالت دیگر تنها کاری که شما باید انجام دهید در دانلود و اجرای بازی خلاصه می‌شود چون فعالسازی سی دی کی توسط واحد پشتیبانی صورت خواهد گرفت.

پس برخلاف تصور اغلب افراد نصب و اجرای بازی های اورجینال خیلی ساده تر از نصب و اجرای بازی های کرک شده خواهد بود. ضمنا در این حالت چون نسخه دیجیتال گیم به اکانت شما اضافه می‌شود، مادام‌العمر در اکانت شخصی شما باقی می‌ماند و هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید ضمن ورود به اکانتتان، دیتای بازی را دانلود کرده و آن را روی کامپیوتر خویش اجرا کنید. پس مشکلاتی مثل خراب شدن دی وی دی، خش برداشتن، گم شدن و غیره در این وضعیت معنایی ندارند! حتی می‌توانید بازی را به طور همزمان روی چند کامپیوتر نصب کنید تا هر وقت دوست داشتید از هر کامپیوتر در دسترسی وارد اکانت خویش شده و گیم مد نظر را اجرا کنید.

خرید بازی اورجینال و ارزان کامپیوتر

قیمت گیم های اورجینال PC

طبیعتا اگر بخواهید نسخه قانونی و اصلی یک گیم را خریداری کنید قیمت آن در مقایسه با نسخه های هک شده و دارای محدودیت بیشتر خواهد بود اما شما با پرداخت یک هزینه مشخص از تمام مزایای آن بازی بهره‌مند می‌شوید و به یکی از مالکین قانونی آن تبدیل خواهید شد. فروشگاه سی دی کی سل با بیش از 5 سال سابقه تخصصی امکان خرید بازی اورجینال کامپیوتر را برای هموطنان عزیز با ارزان ترین قیمت ممکن مقدور می‌سازد. این فروشگاه با تکیه بر ترفندهای قانونی این امکان را برای هموطنان عزیز میسر ساخته تا ضمن صرف کمترین هزینه، در سریعترین زمان ممکن بازی های اورجینال مد نظرشان را تهیه کنند.

با ابن حال بدیهی است که قیمت و هزینه خرید گیم های اورجینال PC نسبت به نسخه کرک شده بیشتر باشد. ترفندهایی که فروشگاه CDKeySell برای کاهش هزینه مشتریان استفاده می‌کند کاملا قانونی هستند و هیچ ریسکی را برای مشتریان به همراه ندارند. به عنوان مثال بازی های پلتفرم بلیزارد ضمن فعالسازی روی ریجن روسیه با قیمت های مناسب تر در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند و منطقه فعالسازی بازی های استیم هم اغلب محدود به کشورهای ترکیه، آرژانتین و روسیه می‌شود که عموما 90 درصد بازی ها در این مناطق قیمت مقرون به صرفه‌تری در مقایسه با ریجن های دیگر دارند.

به طور کلی شما می‌توانید با سرویسی که فروشگاه سی دی کی سل ارائه کرده هر بازی اورجینالی که مد نظرتان باشد را با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه نمایید. این فروشگاه در ارائه یک پشتیبانی عالی و در دسترس بسیار حساس و موفق بوده و شما عزیزان می‌توانید ضمن استفاده از سرویس این فروشگاه از مزیت پشتیبانی سریع و در دسترس آن بهره‌مند شوید. برخی از بازی های اورجینالی که در این فروشگاه عرضه شده‌اند با تضمین کمترین قیمت ارائه می‌شوند تا شما عزیزان از بابت هزینه‌ای که برای خرید آن بازی پرداخت می‌کنید اطمینان خاطر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید بازی های اورجینال PC و نحوه نصب و اجرای آن ها می‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.