سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید سی پی کالاف وارزون | Warzone CP

خرید سی پی کالاف وارزون | Warzone CP

یکی از آیتم هایی که این روزها خیلی از گیمرها دنبال تهیه کردن آن هستند، سی پی وارزون یا همان Warzone CP است که در واقع پول درون برنامه‌ای بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر (Call of Duty Modern Warfare) محسوب می‌شود. در ادامه این مقاله می‌خواهیم به طور دقیق تر در مورد جزئیات خرید سی پی کالاف وارزون با شما عزیزان صحبت داشته باشیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

برای خرید Call Of Duty Warzone CP کلیک کنید

آشنایی با بازی Call Of Duty Modern Warfare

یکی از جدیدترین بازی هایی که در سبک اکشن و شوتر منتشر شده، بازی فوق‌العاده جذاب کالاف دیوتی مدرن وارفر است که در سال 2019 منتشر شد. این بازی برای علاقمندان به گیم های رایانه‌ای تحت سرویس بلیزارد ارائه شد و به دلیل گیم پلی عالی و واقع‌گرایانه و همچنین گرافیک فوق‌العاده‌ای که داشت توانسته خیلی سریع به یکی از محبوب ترین گیم ها در سبک خودش تبدیل شود. اما بازی Call Of Duty Modern Warfare 2019 چه ارتباطی به خرید سی پی کالاف وارزون یا اصلا بازی کالاف دیوتی وارزون دارد؟

خیلی از افراد تصور دارند که کالاف دیوتی وارزون بازی مجزایی نسبت به بازی مدرن وارفر است اما در واقع اینطور نبوده و وارزون یک بخش اختصاصی و زیر مجموعه‌ای از بازی Call Of Duty Modern Warfare 2019 محسوب می‌شود که به صورت رایگان قابل انجام بوده و در ماه مارس (March) سال 2020 شاهد انتشار رسمی آن بودیم. گیمرهای عزیز برای انجام و استفاده از این بخش بازی هیچ نیازی به پرداخت هزینه و خرید بازی مدرن وارفر 2019 ندارند و این قسمت به صورت رایگان قابل انجام خواهد بود.

خرید سی پی کالاف وارزون | Warzone CP

البته در نظر داشته باشید که بنا به قوانین جدید بلیزارد برای استفاده از بازی کالاف وارزون می‌بایست یک شماره موبایل در اکانت بلیزارد کاربر اضافه شود که گاها دردسرهایی را برای گیمرها به همراه خواهد داشت و سعی می‌کنیم در ادامه مطلب در رابطه با این موضوع هم صحبت داشته باشیم. بنابراین حالا می‌دانید که بازی COD Warzone در واقع قسمت رایگان و زیرمجموعه‌ای از همان بازی COD Modern Warfare 2019 تلقی می‌شود.

سی پی کالاف وارزون چیست؟ | Warzone CP

اما سوال اصلی که می‌خواهیم در این مقاله به صحبت در رابطه با آن بپردازیم مربوط به آیتمی می‌شود که تحت عنوان CP برای بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2019 منتشر شده است. سی پی یا همان CP در واقع پول داخل بازی مدرن وارفر 2019 است که با استفاده از آن می‌توان آیتم های مختلفی را در بازی بخش رایگان وارزون خریداری کرد. بنابراین برای خرید سی پی کالاف وارزون باید هزینه پرداخت شود و می‌توان از آن در قسمت رایگان بازی مدرن وارفر که وارزون نام دارد استفاده شود.

اما چطور نسبت به خرید Warzone CP اقدام کرد؟ فروشگاه سی دی کی سل سعی کرده که انجام این کار را به ساده ترین شکل ممکن برای مشتریان عزیز مقدور سازد. بدین منظور شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک به صفحه خرید Warzone CP در فروشگاه مراجعه کنید و سپس در دو فیلدی که با عناوین “ریجن (Region)” و “مقدار” ارائه شده‌اند به ترتیب ریجن اکانت بلیزارد خود و همچنین مقدار CP که نیاز دارید را انتخاب نمایید. سپس محصول را به سبد خرید خویش اضافه کنید و نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام نمایید. بعد از ثبت سفارش به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشتان تکمیل گردد.

مشتریان عزیز در هنگام انتخاب ریجن دقت کنند که اگر کشور اکانت بلیزارد آن ها روی ایران قرار دارد می‌بایست ریجن اروپا برای خرید سی پی کالاف وارزون انتخاب گردد. بنابراین و با توجه به سرویسی که توسط فروشگاه سی دی کی سل ارائه شده شما عزیزان و علاقمندان به بازی وارزون می‌توانید به ساده ترین شکل ممکن و با اطمینان کامل نسبت به خرید CP این بازی اقدام کنید. در نظر داشته باشید تمامی سفارشات در فروشگاه CDKeySell ظرف مدت زمان 15 دقیقه الی 3 ساعت (فقط در موارد خاص) تکمیل می‌شوند.

مشکل وارزون و درخواست شماره موبایل

یکی از مشکلاتی که خیلی از گیمرها در ساخت اکانت بلیزارد و برای اجرای بازی وارزون با آن رو به رو می‌شوند مربوط به درخواست شماره موبایل است. برای رفع این مشکل می‌توانید بازی Call of Duty Modern Warfare 2019 را خریداری کنید. زمانی که این گیم را تهیه کنید، دیگر نیازی به وارد کردن شماره موبایل و تایید آن برای انجام بازی وارزون نخواهید داشت. برای خرید سی دی کی بازی Modern Warfare 2019 هم می‌توانید بر روی لینک ضمیمه شده کلیک کنید و بعد از ثبت سفارش خرید به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید تا فعالسازی گیم را در اکانت شما انجام دهند. طبیعتا بعد از انجام این کار و پس از اینکه وارد بازی Warzone شدید می‌توانید نسبت به خرید سی پی کالاف وارزون هم اقدم نموده و بدین ترتیب از آیتم ها و پک های داخل گیم استفاده به عمل آورید.

برای خرید Call Of Duty Warzone CP کلیک کنید

خرید سی پی کالاف وارزون : جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در رابطه با Warzone CP و نحوه خرید این آیتم پرداختیم. شما عزیزان با خرید سی پی کالاف وارزون می‌توانید آیتم ها و پک های داخل این گیم را بدون محدودیت تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که وارزون در واقع بخشی از بازی مدرن وارفر است که برای انجام آن نیازی به صرف هزینه و خرید گیم وجود ندارد. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.