سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

راهنمای خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 | Microsoft Office 2019

راهنمای خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 | Microsoft Office 2019

اگر به دنبال خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 (Microsoft Office 2019) هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در ادامه این مقاله قصد داریم روش‌های خرید لایسنس مذکور را خدمتتان شرح دهیم. بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مایکروسافت آفیس 2019 | Microsoft Office 2019

آفیس 2019 جدیدترین نسخه از مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت آفیس محسوب می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت برای انجام امور روزمره و اداری ارائه شده است. ابزارهایی همچون مایکروسافت اکسل (Excel)، ورد (Word)، پاور پوینت (Power Point) از پرکاربردترین نرم افزارهای این مجموعه به شمار می‌روند. همانطور که احتمالا مطلع هستید، بسیاری از کاربران به جای استفاده از نسخه رسمی مایکروسافت آفیس 2019 از نسخه کرکی این بسته نرم افزاری استفاده می‌کنند و به این دلیل با مشکلات متعددی از جمله هنگ کردن ناگهانی برنامه‌ها مواجه می‌شوند. اگر شما هم از این دسته از کاربران هستید و می‌خواهید از شر این مشکلات خلاص شوید، تنها کافیست نسبت به خرید لایسنس Microsoft Office Pro Plus 2019 اقدام نمایید.

راهنمای خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 | Microsoft Office 2019

فروشگاه سی دی کی سل با عرضه لایسنس معتبر Microsoft Office 2019 این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت قانونی و بدون هیچ گونه محدودیتی از مجموعه نرم افزارهای آفیس 2019 استفاده نمایند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به آموزش خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 (Microsoft Office 2019) بپردازیم.

خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 | Microsoft Office 2019

همانطور که در فوق هم به آن اشاره داشتیم، خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 از طریق فروشگاه سی دی کی سل امکان پذیر است. برای انجام این کار در ابتدا نیاز است تا نسخه آفیس نصب شده بر روی کامپیوتر خود را بررسی کرده و از نصب بودن مایکروسافت آفیس 2019 بر روی کامپیوتر خود اطمینان حاصل نمایید. بدین منظور تنها کافیست یکی از نرم افزارهای آفیس نظیر Word را اجرا نموده و بر روی گزینه File کلیک کنید. در مرحله بعدی با کلیک بر روی گزینه Help و یا Account (بسته به ورژن نرم افزار) قادر به مشاهده نسخه نرم افزار خواهید بود. در صورت نصب نبودن نسخه 2019 مایکروسافت آفیس بر روی کامپیوتر خود، نگران نباشید. چرا که فروشگاه سی دی کی سل لایسنس اورجینال سایر نسخه‌های مایکروسافت آفیس از جمله نسخه‌های 2010، 2013 و 2016 را نیز عرضه می‌کند.

راهنمای خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 | Microsoft Office 2019

پس از آنکه نسخه مایکروسافت آفیس نصب شده بر روی کامپیوتر بررسی کردید، نوبت به خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 (Microsoft Office 2019) می‌رسد. مشتریان عزیز فروشگاه سی دی کی سل می‌توانند در بخش نسخه، ورژن لایسنس مورد نظر خود را انتخاب نموده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. از مزایای خرید لایسنس Microsoft Office می‌توان به مواردی همچون استفاده نامحدود از تمام امکانات مجموعه آفیس، خلاصی از شر هنگ کردن و کرک کردن برنامه‌ها، دریافت آخرین آپدیت‌ها، بهره‌مندی از پشتیبانی دائمی مایکروسافت و غیره اشاره کرد. خوشبختانه برای فعال سازی لایسنس Microsoft Office 2019 نیازی به اورجینال بودن ویندوز نیست با این حال شما می‌توانید نسبت به خرید لایسنس ویندوز 10 پرو با قیمت مناسب نیز اقدام کنید. همچنین خرید لایسنس ویندوز 10 هوم نیز از طریق فروشگاه سی دی کی سل امکان پذیر است.

راهنمای خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 | Microsoft Office 2019

تکمیل سفارش خرید لایسنس Microsoft Office 2019 چقدر طول می‌کشد؟

تیم پشتیبانی فروشگاه سی دی کی سل همواره در تلاش است تا سفارشات مشتریان عزیز را در کمترین زمان ممکن تکمیل کند. از این رو سفارش خرید لایسنس Microsoft Office 2019 نهایتا ظرف مدت زمان 20 دقیقه الی 3 ساعت (در برخی از شرایط خاص) تکمیل شده و لایسنس به آدرس ایمیل مشتری عزیز ارسال می‌شود. در صورت عدم تکمیل سفارش در بازه زمانی مذکور، مشتریان گرامی فروشگاه می‌توانند از طریق پشتیبانی آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشند و وضعیت سفارش خود را جویا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.