سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

چگونه از ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال مایکروسافت استفاده کنیم؟

چگونه از ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال مایکروسافت استفاده کنیم؟

شاید این سوال در ذهن شما هم به وجود آمده باشد که چطور می‌تواند ویندوز کامپیوتر و همچنین پکیج نرم افزاری مایکروسافت آفیس را در آن به صورت اورجینال و قانونی فعال کرد! برای انجام این کار نیاز به خرید لایسنس دارید که خوشبختانه فروشگاه CDKeySell با کمترین قیمت آن ها را عرضه می‌کند. در ادامه این مطلب به آموزش استفاده از ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال می‌پردازیم. با فروشگاه سی دی کی سل همراه شوید.

دو روش فعالسازی Office و Windows

برای فعالسازی پکیج نرم افزاری مایکروسافت آفیس و همچنین سیستم عامل ویندوز از دو روش استفاده می‌شود که یکی روش قانونی و دیگری روش غیر قانونی یا اصطلاحا کرک است. اما این دو روش فعالسازی Office و Windows چه مزیت ها و معایبی دارند؟ در این قسمت می‌خواهید به صحبت در مورد این مسئله بپردازیم و موضوع را برایتان روشن تر کنیم. بحث را با روش فعالسازی قانونی ویندوز و آفیس شروع می‌کنیم. همانطور که از نام این روش مشخص است با استفاده از آن شما به طور قانونی پکیج نرم افزاری Microsoft Office یا Windows را روی سیستم خودتان فعال خواهید کرد. طبیعتا بدین منظور باید لایسنس اورجینال تهیه کنید و خرید این لایسنس می‌تواند هزینه نسبتا بالایی داشته باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید لایسنس قانونی آفیس مایکروسافت و خرید لایسنس قانونی ویندوز 10 می‌توانید روی دو لینک ضمیمه شده کلیک کنید. قیمت لایسنس های ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال عموما گران است اما فروشگاه CDKeySell با تهیه این لایسنس ها به صورت عمده آن ها را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. وقتی آفیس و ویندوز را به صورت قانونی فعال می‌کنید از تمام قابلیت های آن ها بهره‌مند خواهید شد و دیگر هیچوقت نیازی به پرداخت هزینه برای فعالسازی ویندوز یا آفیس نخواهید داشت و لایسنس های شما بدین منظور معتبر خواهند بود، مگر این قوانین مایکروسافت را در استفاده از لایسنس نقض کنید یا روی سیستم تغییرات سخت افزاری داشته باشید و سعی کنید از لایسنس ها سوء استفاده به عمل آورید که در این حالت مایکروسافت می‌توانید لایسنس های شما را غیر فعال کند.

چگونه از ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال مایکروسافت استفاده کنیم؟

پس مزیت روش اول یا همان روش قانونی فعالسازی Office و Windows این است که شما با پرداخت حقوق شرکت سازنده می‌توانید بدون محدودیت از قابلیت های این دو مورد استفاده کرده و تمام آپدیت های مربوط به آن ها را دریافت کنید. اما مزیت این روش مربوط به صرف هزینه نسبتا زیاد می‌شود که البته فروشگاه سی دی کی سل این مشکل را برطرف کرده است. اما روش فعالسازی غیر قانونی مایکروسافت Office و Windows چطور است و شامل چه مزیت ها و معایبی می‌شود؟ این روش که اصطلاحا به آن کرک هم گفته می‌شود منجر خواهد شد که شما بدون پرداخت هزینه اضافه بتوانید ویندوز و آفیس خود را فعال کنید اما بدی این روش آن است که عموما بعد از مدتی کرک دچار اختلال می‌شود و غیر فعال خواهد شد. حتی اگر این اتفاق رخ ندهد هم شما هیچوقت نمی‌توانید ویندوز یا آفیس خود را به روز رسانی کنید.

همچنین امکان بهره‌مندی از پشتیبانی مایکروسافت را نخواهید داشت و در صورتی که به کشورهای خارجی سفر داشته باشید و بنا به هر دلیل مشخص شود که شما از کرک ویندوز یا کرک آفیس استفاده می‌کنید، مهر مجرم بودن به شما چسبانده می‌شود! پس فعالسازی Office و Windows به روش کرک دردسرهای زیادی دارد و تنها مزیت آن این است که شما هزینه‌ای برای فعال شدن موارد مذکور پرداخت نمی‌کنید. بگذریم از این موضوع هم عدم پرداخت هزینه و استفاده از قابلیت های ویندوز و آفیس حتی از نظر شرعی هم می‌تواند اقدامی نامناسب و غیراخلاقی باشد چون شما با انجام اینت کار حق و حقوق شرکت سازنده را نادیده می‌گیرید و قوانین آن را دور می‌زنید. به همین سبب است که در کشورهای دیگر این مسئله به عنوان جرم و رعایت نکردن حق کپی و رایت در نظر گرفته می‌شود. بنابراین فعالسازی ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نحوه فعالسازی قانونی ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال مایکروسافت

در این بخش می‌خواهیم به طور دقیق نحوه فعال کردن قانونی سیستم عامل ویندوز 10 پرو (Windows 10 Pro) و همچنین آفیس پرو پلاس 2019 مایکروسافت (Microsoft Office Pro Plus 2019) را برایتان شرح دهیم. نحوه فعال کردن سایر نسخه های ویندوز و آفیس هم به شیوه مشابه است اما احتمال دارد در جزئیات کمی متفاوت باشد. از آنجایی که ویندوز 10 پرو و آفیس 2019 محبوب ترین نسخه های فعلی دو محصول ویندوز و آفیس هستند، فعالسازی این دو را برایتان آموزش خواهیم داد. برای فعال کردن ویندوز 10 پرو کافیست که بعد از نصب این سیستم عامل روی کامپیوترتان یک ابزار تغییر IP مناسب را روی سیستم فعال کنید و سپس به بخش Settings > Activation بروید و روی گزینه Activate Windows یا Change Product Key کلیک نمایید. حالا در فیلدی که نمایان شده، لایسنس اورجینال ویندوزی که خریداری کرده‌اید را وارد کنید و روی گزینه Activate کلیک نمایید.

چگونه از ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال مایکروسافت استفاده کنیم؟

پس از چند ثانیه ویندوز شما با موفقت فعال می‌شود و عبارت Windows is Activated روی صفحه نمایان خواهد شد. برای آشنایی دقیق تر با مراحلی که باید به منظور فعال کردن لایسنس ویندوز 10 پرو طی شوند توصیه داریم مروری بر مقاله “آموزش فعال‌ سازی قانونی ویندوز 10 مایکروسافت” داشته باشید. بنابراین به همین سادگی قادر به فعالسازی قانونی ویندوز اورجینال خواهید بود. اما چطور آفیس اورجینال را هم روی سیستم خود فعال کنیم؟ برای فعال کردن قانونی Office روی سیستم خودتان باید مراحل نسبتا متفاوتی طی شود و پکیج نرم افزاری آفیس اورجینال به طور مستقیم از سرور های مایکروسافت دانلود گردد. این امر فقط با در اختیار داشتن یک لایسنس اورجینال و معتبر امکانپذیر خواهد بود.

در این بخش از مقاله فعالسازی ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال مراحل اصلی که باید برای نصب و فعال کردن Microsoft Office Pro Plus 2019 طی شوند را برایتان شرح می‌دهیم. ابتدا هر نسخه از پکیج نرم افزاری آفیس که بر روی سیستم شما نصب است را به طور کامل از آن حذف کنید و مطمئن شوید که هیچ رد و نشانی از آن بر روی سیستم باقی نیست. سپس به این صفحه بروید و داخل اکانت مایکروسافتتان لاگین شوید. لایسنس اورجینال آفیس خریداری شده را وارد کنید و چند ثانیه منتظر باشید تا تایید شود. حالا کشور و زبان مورد نظرتان را هم انتخاب نمایید و بر روی گزینه Download کلیک نمایید. بدین ترتیب فایل نصبی جدیدترین پکیج آفیس با توجه به لایسنس شما دانلود می‌شود.

بعد از دانلود فایل نصبی آن را اجرا کنید. حالا باید منتظر باشید که محتوای آفیس قانونی به همراه تمام آپدیت هایش به طور مستقیم از سرور های مایکروسافت دانلود شود. بعد از انجام این کار مراحل نصب را طی کنید که بسیار ساده است. سپس نرم افزار آفیس را اجرا نمایید. مشاهده خواهید کرد که نرم افزار های آفیس از قبیل ورد (Word)، پاورپوینت (Powerpoint)، اکسل (Excel) و غیره به صورت کاملا قانونی فعال هستند و بدون مشکل اجرا می‌شوند. برای آشنایی دقیق و بیشتر با مراحل فعالسازی آفیس در ویندوز می‌توانید از مقاله “آموزش فعالسازی Microsoft Office 2019 در کامپیوتر” کمک بگیرید.

اطمینان از اورجینال بودن لایسنس ویندوز و Office

اما شاید این سوال در ذهن شما به وجود آید که چطور می‌توان از قانونی و اصل بودن ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال اطمینان حاصل کرد؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است! زمانی که یک لایسنس روی سیستم شما فعال شود، قبل از فعالسازی در سرورهای مایکروسافت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و طبیعتا اگر مشکلی داشته باشد از همان مرحله نخست فعال نمی‌شود! پس اینطور نیست که لایسنسی روی سیستم شما فعال گردد و غیر قانونی و غیر اورجینال هم باشد! از سمت دیگر لایسنس های قانونی به طور مستقیم توسط مایکروسافت مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند و قابل استعلام هستند. یعنی شما ضمن مکاتبه با مایکروسافت می‌توانید از اصالت لایسنس اطمینان حاصل کنید و همچنین مستقیما از تیم پشتیبانی مایکروسافت برای نصب، راه اندازی و رفع مشکلات مربوط به ویندوز و آفیس فعال شده با لایسنس قانونی کمک بگیرید. اگر لایسنس شما اورجینال و قانونی نباشد، تیم پشتیبانی مایکروسافت سرویسی در این راستا خدمتتان ارائه نمی‌کند. روش بعدی اطمینان از اورجینال بودن لایسنس ویندوز و Office این است که شما سعی در آپدیت آن ها داشته باشید. زمانی که آپدیت هایشان را دریافت کنید و فعال بودن آن ها دچار اختلال نشود، طبیعتا لایسنس شما اورجینال است. در خرید ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال دقت داشته باشید که صرفا قیمت گران و گزاف به معنای کیفیت بهتر نیست.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در مورد نحوه فعالسازی ویندوز اورجینال و آفیس اورجینال مایکروسافت پرداختیم و سعی کردیم مشخص کنیم که دو روش فعالسازی قانونی و غیر قانونی (کرکی) ویندوز و آفیس چه مزیت ها و معایبی دارند. امیدواریم از این مقاله اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید. فراموش نکنید برای خرید لایسنس Office و Windows می‌توانید از سرویس فروشگاه سی دی کی سل استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.