سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

قوانین اضافه کردن دوست در استیم : فعال کردن اد فرند

اضافه کردن دوست در استیم

اگر از گیمرهای پلتفرم استیم هستید، احتمالا در مورد محدودیت ها و قوانینی که در این پلتفرم برای اضافه کردن دوست یا اصطلاحا اد فرند (Add Friend) ارائه شده آشنایی دارید. در این مقاله می‌خواهیم دقیق تر در رابطه با قوانین اضافه کردن دوست در استیم صحبت کنیم. بنابراین با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

مقدمه

استیم یکی از محبوب ترین پلتفرم های موجود برای انجام بازی های کامپیوتری اورجینال و آنلاین است. برای اینکه بتوانید از قابلیت های استیم استفاده کنید و به بازی های تحت این پلتفرم دسترسی یابید باید یک اکانت استیم داشته باشید. برای ساخت اکانت استیم باید پروسه ساده‌ای در پیش گرفته شود و نیاز به هیچ اقدام پیچیده‌ای وجود ندارد. بدین منظور فقط کافیست به یک آدرس ایمیل دسترسی داشته باشید و از آن برای ساخت اکانت استیم خود استفاده کنید. اما استیم مقررات و قوانین نسبتا عجیبی را برای اضافه کردن دوست اعمال کرده که اصطلاحا به این قوانین، ضوابط اد فرند (Add Friend) گفته می‌شود. اکانت هایی که به تازگی در استیم ساخته شده باشند و هنوز بیشتر از 5 دلار در استیم استور خرج نکرده باشند با محدودیت های خاصی مواجه خواهند بود که اضافه کردن دوست هم یکی از این محدودیت هاست. در ادامه این مطلب می‌خواهیم بیشتر در رابطه با اضافه کردن دوست در استیم صحبت کنیم. پس با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

اضافه کردن دوست در استیم

اکانت های استیم دارای محدودیت

همانطور که در بخش قبل گفتیم تمام اکانت هایی که در استیم به طور عادی ساخته شوند محدودیت اد فرند (Add Friend) دارند و کاربران آن ها نمی‌توانند برای دیگر کاربران استیم درخواست دوستی ارسال کنند. برای رفع این محدودیت ها و فعالسازی اد فرند استیم (Add Friend) باید حداقل 5 دلار در استیم استور صرف شود. این 5 دلار می‌تواند با خرید مستقیم بازی از استیم استور یا شارژ کردن والت استیم کاربر انجام گیرد، اما فعال کردن سی دی کی اورجینال در اکانت منجر به رفع محدودیت اکانت نمی‌شود و قابلیت اد فرند را در اکانت شما فعال نمی‌کند. پس برای اینکه امکان اضافه کردن دوست در استیم برای شما فراهم شود باید حداقل 5 دلار در استیم استور خرج کنید یا 5 دلار والت استیم خود را شارژ نمایید. به محض اینکه شما 5 دلار را در اکانتتان مصرف کنید، تمام محدودیت های اکانت از بین می‌روند و می‌توانید به راحتی برای دیگر کاربران استیم درخواست دوستی صادر کنید. در صفحه قوانین اضافه کردن دوست در استیم تاکید شده که موارد زیر منجر به فعال شدن قابلیت Add Friend اکانت کاربران نمی‌شود:

  • فعال کردن سی دی کی اورجینال در اکانت
  • نصب و انجام بازی های رایگان
  • استفاده از شارژ والتی که از طریق فروش آیتم در استیم مارکت به دست آمده است
  • نصب و اجرای بازی هایی که برای دوره های مشخص و محدود رایگان شده‌اند
  • قبول کردن و اجرای بازی هایی که به صورت گیفت برای شما ارسال شده‌اند

بنابراین تنها راهی که برای فعالسازی قابلیت اد فرند در استیم وجود دارد این است که شما حداقل 5 دلار در استیم استور خرج کنید یا والت استیم اکانت خویش را معادل 5 دلار شارژ نمایید.

راهکارهای فروشگاه CDKeySell برای فعالسازی قابلیت اضافه کردن دوست در استیم 

اضافه کردن دوست در استیم

فروشگاه CDKeySell امکان فعالسازی قابلیت اد فرند را به دو شیوه مختلف در اختیار مشتریان عزیز قرار داده تا بتوانند به ساده ترین شکل ممکن محدودیت های استیم را از میان برداشته و امکان اضافه کردن دوست در استیم را برای خود محقق سازند. در روش نخست شما می‌توانید یکی از بازی های پلتفرم استیم (هر بازی که مورد نظرتان باشد) را ضمن هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه در حالت “کیفت اورجینال (خرید از استیم)” تهیه کنید. در این حالت اگر ارزش بازی بیشتر از 5 دلار باشد (عموما 110.000 تومان) علاوه بر اینکه بازی به اکانت شما اضافه می‌شود، قابلیت Add Friend اکانت استیم شما هم فعال خواهد شد. اما در روش دوم نیازی به هماهنگی قبل از خرید و انتخاب بازی از جانب شما وجود ندارد، بلکه فقط کافیست سفارش فعال کردن قابلیت اد فرند استیم را با کلیک بر روی این قسمت و خرید محصول موجود ثبت نمایید. در این شرایط کافیست بعد از خرید به تیم پشتیبانی فروشگاه پیام دهید تا یکی از کارشناسان ما وارد اکانت شما شوند و علاوه بر اینکه والت اکانت شما را معادل 4.5 دلار شارژ کنند، یک بازی هدیه رایگان هم برایتان داخل اکانت فعال نمایند. در این حالت مبلغ معادل 4.5 دلاری که در والت اکانت شما شارژ می‌شود قابل استفاده توسط خودتان خواهد بود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب در رابطه با قوانین اضافه کردن دوست در استیم یا همان قابلیت اد فرند و نحوه فعال کردن این قابلیت توسط سرویس فروشگاه CDKeySell صحبت کردیم. در صورتی که هرگونه سوال و ابهامی در مورد نحوه فعال کردن قابلیت Add Friend دارید، می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته فروشگاه با همکاران ما در ارتباط باشید.

2 دیدگاه برای “قوانین اضافه کردن دوست در استیم : فعال کردن اد فرند

  1. ارمین گفته:

    خواستم بدونم من اگه اد فرندم فعال باشه میتونم برای ی نفر دیگه که اد فرندش غیرفعال درخواست دوستی بدم یا باید این موضوع 2 طرفه باشه؟
    خواهش میکنم جواب رو برام ایمیل کیند

    • امین رضائیان گفته:

      با سلام
      شما میتونید درخواست دوستی ارسال کنید در صورتی که اد فرندتون باز باشه
      پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.