سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید لایسنس آفیس 2019 با قیمت عالی

خرید لایسنس آفیس 2019

اگر به دنبال این هستید که لایسنس آفیس 2019 را با بهترین قیمت ممکن تهیه کنید، فروشگاه سی دی کی سل یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد. این فروشگاه با استفاده از ترفند هایی که منجر به خرید مستقیم و بدون واسط لایسنس های اورجینال ویندوز و آفیس می‌شود می‌توانید کد های فعالسازی این دو مورد را با ارزان ترین قیمت و به طور کاملا قانونی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

معرفی Microsoft Office | مایکروسافت آفیس

امکان ندارد که از کاربران ویندوز باشید یا بنا به هر دلیل از لپ تاپ و کامپیوتر استفاده کنید و تا به حال از نرم افزار های آفیس استفاده نکرده باشید. سری نرم افزار های آفیس در واقع شامل چند بخش مختلف می‌شوند که برخی از اصلی ترین آن ها شامل مواردی همچون مایکروسافت ورد (Microsoft Word)، مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel)، مایکروسافت پاورپوینت (Microsoft PowerPoint) و غیره می‌شوند. این سری از نرم افزار های اختصاصی ویندوز کاربر را قادر می‌کنند تا از برخی ویژگی های خاص استفاده نمایند.

به عنوان مثال نرم افزار ورد که تقریبا پر استفاده ترین ابزار در پکیج آفیس است به شما این امکان را می‌دهد تا مطالب و نوشتارهای مورد نیازتان را در یک فایل اختصاصی تایپ و ذخیره کنید. از سمت دیگر ابزارهایی مثل اکسل امکان تهیه جداول با فرمول های خاص را ارائه خواهند کرد و ابزار پاورپوینت هم برای تهیه اسلایدشو مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما برای استفاده از تمام قابلیت های سری نرم افزاری آفیس باید نسبت به لایسنس آفیس 2019 وارد عمل شوید. البته لایسنس Office 2019 تنها لایسنسی نیست که قادر به خرید آن خواهید بود و این پکیج شامل نسخه های دیگر هم می‌شود.

خرید لایسنس آفیس 2019

به عنوان مثال لایسنس Office 2016، Office 2013 و Office 2010 هم در حال حاضر موجود هستند و به فروش می‌رسند اما جدیدترین نسخه از سری نرم افزار های آفیس در سال 2019 معرفی شد و به آن Microsoft Office Pro Plus 2019 گفته می‌شود. زمانی که لایسنس اورجینال Office را روی سیستم خود فعال کنید می‌توانید بدون محدودیت از سری برنامه های آفیس بر روی سیستم خود استفاده نمایید و با هیچ مشکلی رو به رو نشوید. همچنین تمام آپدیت های رایگان نسخه مربوط نرم افزار را هم دریافت خواهید کرد و از پشتیبانی آنلاین مایکروسافت هم بهره‌مند می‌شوید.

خرید لایسنس آفیس 2019 با قیمت عالی

اما چطور می‌توانیم لایسنس اورجینال Microsoft Office را با کمترین قیمت ممکن تهیه کنیم؟ متاسفانه در اغلب مراجع باید برای خرید لایسنس آفیس 2019 یا حتی نسخه های قدیمی تر آفیس هزینه های گزاف و چند میلیون تومانی پرداخت شود. اما فروشگاه CDKeySell سعی دارد با استفاده از نفوذ و تهیه پکیج های عمده لایسنس های آفیس، این مجموعه را با قیمت ارزان تری تهیه کرده و در نتیجه با قیمت ارزان تری هم در اختیار مشتریان قرار دهد. لایسنس های عرضه شده در فروشگاه سی دی کی سل کاملا قانونی هستند و قابلیت استعلام از پشتیبانی مایکروسافت را دارند.

فعالسازی لایسنس Microsoft Office به سادگی قابل انجام خواهد بود و کافیست که شما آن را در نرم افزار آفیس وارد کنید. برای دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار آفیس هم می‌توانید به سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کرده و پس از لاگین شدن در اکانت مایکروسافت خود و ارائه لایسنسی که خریداری کرده‌اید، جدیدترین نسخه آفیس را دانلود نمایید. پس از دانلود و نصب آفیس از شما خواسته می‌شود که آن را فعال کنید. در این مرحله لایسنس مایکروسافت آفیس 2019 یا هر نسخه‌ای که تهیه کرده‌اید را وارد کرده و فعالسازی انجام می‌گیرد.

لایسنس اورجینال Microsoft office Pro Plus 2019 OEM چیست؟

خیلی از کاربران در مورد ماهیت لایسنس OEM آفیس سوالات مطرح می‌کنند. به طور کلی لایسنس های OEM از آن دسته لایسنس هایی هستند که با سخت افزار سیستم مچ می‌شوند، بنابراین امکان استفاده از آن ها فقط در یک سیستم وجود دارد و نمی‌توان لایسنس را به سیستم دیگر منتقل کرد. لایسنس OEM آفیس پرو پلاس 2019 هم دقیقا شرایط مشابه را دارد و چون OEM است فقط روی یک سیستم فعال می‌شود و آن سیستم نباید تغییرات سخت افزاری داشته باشد. در صورت بروز تغییرات سخت افزاری هم ممکن است لایسنس از کار بیفتد که در این شرایط ممکن است مکاتبه با مایکروسافت ساپورت مشکل را رفع کند اما تضمینی مبنی بر این موضوع وجود ندارد.

خرید لایسنس آفیس 2019

تا زمانی که لایسنس آفیس 2019 نوع OEM روی یک سیستم و بدون تغییرات سخت افزاری استفاده شود هیچ مشکلی را به همراه نخواهد داشت و به کاربر اجاره می‌دهد که تمام آپدیت های رسمی سری نرم افزار های آفیس را هم دریافت کند. حتی پشتیبانی آنلاین مایکروسافت هم کاملا در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت و با ارائه لایسنس می‌توانند هر مشکلی که با آن مواجه شده‌اید را برطرف سازند. اصلی ترین مزیت لایسنس OEM نسبت به لایسنس های Retail مربوط به قیمت بسیار پایین تر آن ها می‌شود که ارزش خرید محصول را افزایش می‌دهند. برای آشنایی بیشتر با تفاوت مابین لایسنس های OEM و Retail توصیه داریم به مطالعه مقاله “تفاوت لایسنس های ویندوز 10 | لایسنس OEM و Retailبپردازید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید لایسنس آفیس 2019 صحبت کردیم و گفتیم که فروشگاه CDKeySell لایسنس OEM این نرم افزار را با کمترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تمام لایسنس هایی که در فروشگاه CDKeySell عرضه شده‌اند قانونی و اصل هستند و قابلیت استعلام از مایکروسافت را دارند. بنابراین با سرویس این فروشگاه می‌توانید لایسنس های اورجینال و اصل مایکروسافت را با کمترین قیمت و هزینه ممکن تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.