سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

آموزش فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز 10 ، 8 و 7

آموزش فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز 10، 8 و 7

برای فعال کردن سیستم عامل ویندوز در کامپیوتر یا لپ‌تاپ می‌توان از دو روش مختلف استفاده کرد. روش اول مربوط به بکارگیری ابزارهای فعالساز کرک شده می‌شود که محدودیت های زیادی دارند و روش دوم مربوط به فعال سازی با لایسنس اورجینال خواهد بود که امکان استفاده از ویندوز اورجینال را برایتان ممکن می‌کند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به طور دقیق تر به آموزش دو روش فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز 10 ، 8 و 7 بپردازیم. بنابراین با فروشگاه CDKeySell همراه باشید.

مقدمه

فعال کردن ویندوز پروسه‌ای است که باید تحت هر شرایط بعد از نصب این سیستم عامل بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ انجام شود. روش صحیح فعال سازی ویندوز به این صورت است که لایسنس رسمی آن خریداری و از آن استفاده به عمل آید. در این روش سیستم عامل ویندوز به طور رسمی روی کامپیوترتان فعال می‌شود و می‌توانید از تمام مزیت های بکارگیری ویندوز اورجینال نظیر پشتیبانی دائمی مایکروسافت، دریافت رایگان تمام آپدیت های ویندوز، امنیت بیشتر، سرعت عمل بهتر و غیره بهره‌مند شوید. ما یک روش دیگر هم برای فعال کردن ویندوز وجود دارد که همه ما آن روش را با اصطلاحا کرک می‌شناسیم.

کرک در واقع یک نوع کد شکن و فعالساز ویندوز غیر رسمی است که منجر می‌شود ویندوز به طور موقت روی سیستم فعال گردد. اما در این حالت چون ویندوز به طور رسمی فعال نشده، بنابراین خبری از پشتیبانی مایکروسافت، امنیت بالا، سرعت عمل خوب و غیره نیست و طبیعتا کاربر نمی‌تواند آپدیت های ویندوز را هم روی سیستم خود نصب کند چون به محض نصب این آپدیت ها کرک شناسایی شده و ویندوز سیستم غیر فعال می‌شود. پس استفاده از فعالساز های کرک شده اصلا گزینه مناسب و امنی برای اکتیو کردن ویندوز 10 ، 8 و 7 نیست. ما در ادامه دقیق تر به آموزش نحوه فعال کردن نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز می‌پردازیم.

آموزش فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز 10، 8 و 7

اکتیو کردن ویندوز 10 ، 8 و 7 با لایسنس رسمی

بهترین روش فعال سازی سیستم عامل ویندوز مربوط به خرید لایسنس های رسمی آن می‌شود. اما احتمالا می‌دانید که لایسنس های رسمی سیستم عامل ویندوز با توجه به نرخ دلار بسیار گران قیمت هستند. خوشبختانه فروشگاه سی دی کی سل این مشکل را رفع کرده و به کاربران اجازه می‌دهد با کمترین قیمت ممکن لایسنس ویندوز 10 پرو، لایسنس ویندوز 8.1 پرو و لایسنس ویندوز 7 پرو را خریداری کنند. لایسنس هایی که در فروشگاه سی دی کی سل عرضه شده‌اند اورجینال و از نوع OEM هستند و بدون تاریخ انقضاء و به دفعات نامحدود روی یک سیستم قابلیت فعالسازی دارند. با فعال کردن این لایسنس ها آپدیت های ویندوز را دریافت می‌کنید و می‌توانید از پشتیبانی آنلاین مایکروسافت هم بهره‌مند شوید و دیگر نگران مشکلاتی مثل از دست رفتن اطلاعات خود، هک شدن کامپیوتر و غیره نباشید.

اما چرا لایسنس OEM ویندوز که در فروشگاه سی دی کی سل عرضه شده نسبت به لایسنس دیگر فروشندگان ارزان تر است؟ فروشگاه CDKeySell با استفاده از نفوذپذیری خود و با سرمایه‌گذاری عمده لایسنس های OEM و قانونی ویندوز را به طور مستقیم و به تعداد بالا از نمایندگان فروش مایکروسافت در سراسر دنیا تهیه می‌کند و به همین سبب قیمت خرید لایسنس برای این فروشگاه به قیمتی محاسبه می‌شود که دقیقا مایکروسافت آن را برای شرکای تجاری خود مثل لنوو، اچ پی، دل، ایسوس و غیره در نظر می‌گیرد. به همین سبب شما می‌توانید لایسنس های اورجینال ویندوز را با قیمت بسیار پایین از فروشگاه CDKeySell تهیه کنید. ضمنا اکتیو کردن ویندوز 10 ، 8 و 7 با استفاده از این لایسنس ها توسط فروشگاه ضمانت می‌شود.

بنابراین اگر می‌خواهید با صرف کمترین هزینه یک لایسنس اورجینال و OEM ویندوز را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود فعال کنید، کافیست لایسنس مورد نیازتان را از فروشگاه سی دی کی سل تهیه نمایید و نسبت به فعالسازی آن وارد عمل شوید. برای فعالسازی لایسنس های ویندوز هم کافیست به بخش فعالسازی ویندوز در کنترل پنل (Control Panel) بروید و لایسنس خود را وارد نمایید تا فعال شود. بعد از فعال سازی ویندوز هم می‌توانید مستقیما با پشتیبانی مایکروسافت ارتباط برقرار نمایید و از صحت اورجینال بودن لایسنسی که در کامپیوترتان فعال شده اطمینان حاصل کنید.

اکتیو کردن ویندوز 10 ، 8 و 7 با کرک

روش بعدی که متاسفانه خیلی از افراد هنوز از آن استفاده می‌کنند، روش فعالسازی ویندوز با استفاده از کرک و فعاساز های غیر قانونی است! در این روش باید از ابزارهای و فایل های خاصی برای فعالسازی موقت ویندوز استفاده شود و وقتی فعالسازی جعلی با این ابزارها انجام شود، محدودیت های زیادی روی سیستم اعمال خواهد شد. بنابراین حتی در صورتی که کرک ویندوز کار کند هم عملا اکتیو کردن ویندوز 10 ، 8 و 7 با موفقیت روی سیستم انجام نشده است، چون کاربر نه می‌تواند آپدیت های ویندوز را دریافت و نصب کند، نه می‌تواند از آپدیت های امنیتی مایکروسافت بهره‌مند شود، نه اطلاعات وی حفاظت شده خواهند بود و نه امنیت سیستم او تضمین می‌شود. بنابراین عملا استفاده از کرک و فعالساز های غیر قانونی اصلا سودی ندارد. ضمنا ویندوز های کرک شده به مرور با افت سرعت چشمگیر رو به رو می‌شوند و این مسئله بسیار آزاردهنده خواهد بود اما وقتی از لایسنس اورجینال استفاده کنید، دیگر با مشکلات این چنینی رو افت سرعت ویندوز رو به رو نخواهید شد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز 10 ، 8 و 7 با استفاده از دو روش رسمی و کرک شده پرداختیم. توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از کرک برای فعال سازی ویندوز استفاده نکنید و حتما لایسنس اورجینال و OEM ویندوز را برای فعالسازی تهیه نمایید. فراموش نکنید با یک مرتبه خرید لایسنس OEM می‌توانید بدون محدودیت در تعداد دفعات بکارگیری، آن را روی یک سیستم استفاده نمایید. امیدواریم از این مقاله راهنما استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.