سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید بازی اورجینال با بهترین قیمت

خرید بازی اورجینال با بهترین قیمت

بازی های اورجینال در مقایسه با گیم های کرک شده تجربه‌ای کامل تر  جذاب تر را برای گیمر به ارمغان می‌آورند که به طور کامل در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد. اما اینکه چطور در ایران قادر به خرید نسخه قانونی و اورجینال بازی های PC می‌شویم سوالی است که خیلی از گیمرهای عزیز مطرح می‌کنند. در این مقاله برایتان شرح می‌دهیم که چطور می‌توانید خرید بازی اورجینال با بهترین قیمت را در ایران و با استفاده از سرویس فروشگاه CDKeySell صورت دهید.

فرق بازی اورجینال و کرک

قبل از هر چیز لازم می‌دانیم که دید شما نسبت به تفاوت بازی های کرک شده و اورجینال را کامل کنیم! متاسفانه چون در ایران قوانین کپی رایت رعایت نمی‌شود، نسخه کرک بازی ها و نرم افزارهای مختلف به صورت قانونی به فروش می‌رسند در حالیکه تقریبا در 99 درصد کشورهای دنیا خرید و فروش نسخه کرک شده هر نوع گیم، نرم افزار و سیستم عاملی غیرقانونی بوده و می‌تواند مشکلات متعددی را برای خریدار و فروشنده به همراه داشته باشد! اما اصلا منظور از بازی کرک چیست؟

شرکت های سازنده گیم و بازی های کامپیوتری با صرف هزینه و زمان بسیار زیاد گیم های مورد نظرشان را طراحی و منتشر می‌کنند! طبیعی است که پس از انتشار این گیم ها باید نسبت به فروش آن ها اقدام شود و همین چرخه منجر به کسب درآمد برای شرکت سازنده بازی گردد! بدیهی است که خرید بازی با مجوز رسمی از شرکت سازنده آن و پرداخت هزینه به این شرکت یک خرید قانونی بوده و منجر به دسترسی گیمر به نسخه اورجینال و اصلی بازی خواهد شد که هیچ محدودیتی ندارد!

اما در کشور ما به جای اینکه نسخه اورجینال بازی های کامپیوتری عرضه شود و خرید بازی اورجینال با بهترین قیمت امکانپذیر گردد، برخی شرکت های واسط نسخه های کرک شده این گیم ها را عرضه می‌کنند. نسخه کرک شده نسخه هک شده بازی است که برای نصب و اجرای آن نیاز به پرداخت هزینه به شرکت سازنده گیم وجود ندارد! بازی های ارزان قیمتی که شما از فروشگاه های عرضه کننده سی دی در ایران تهیه می‌کنید همگی کرک شده هستند و توسط تیم و شرکت های داخلی هک شده‌اند!

خرید بازی اورجینال با بهترین قیمت

وقتی یک بازی هک شده و نسخه کرک آن عرضه می‌شود محدودیت هایی هم دارد! برای مثال ممکن است بخش هایی از بازی حذف شده باشند! همچنین این نوع گیم ها به دلیل کرک بودن قابلیت اجرا در حالت آنلاین را ندارند چون به محض اتصال به سرورهای اصلی شرکت سازنده گیم، کرک آن ها شناسایی و غیره فعال خواهد شد! از سمت دیگر بازی های کرک آپدیت های شرکت سازنده را هم مستقیما و به صورت درست دریافت نمی‌کنند! ضمنا برای نصب و اجرای این دسته از گیم ها باید از ابزارهای فعالساز کرک استفاده کرد که در خیلی از مواقع غیرقابل اطمینان و آلوده به ویروس هستند!

پس تا حدی با فرق بازی اورجینال و کرک آشنا شدید! برای روشن تر شدن موضوع می‌خواهیم یک مثال برایتان بزنیم! برای مثال بازی FIFA 23 کامپیوتر را در نظر بگیرید. نسخه اصلی و اورجینال این بازی با قیمتی در حدود 30 دلار به صورت قانونی قابل خرید است! با خرید این نسخه از گیم مذکور می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و حتی از بخش های آنلاین بازی مثل Ultimate Team و غیره هم استفاده به عمل آورید! اما همین بازی در فروشگاه های عرضه کننده سی دی کشورمان با قیمت های عجیب و ارزان مثل چند صد هزار تومان عرضه می‌شود! تمام این نسخه های گیم مذکور کرک شده هستند که دسترسی به بخش آنلاین گیم را ارائه نمی‌کنند!

در برخی مواقع ممکن است بازی خاصی فقط از قابلیت آنلاین پشتیبانی به عمل آورد! برای مثال بازی PayDay 3 کامپیوتر فقط بخش آنلاین دارد و عملا نسخه کرک آن هیچ مزیتی را به همراه نخواهد داشت چون از بخش آنلاین پشتیبانی نمی‌کند! در اینگونه مواقع کسانی که به دنبال تجربه این گیم هستند مجبور به خرید نسخه اورجینال آن خواهند شد. معمولا و در 90 درصد مواقع کسانی که دنبال انجام بازی ها در حالت آنلاین هستند خیلی زود به سمت خرید بازی اورجینال روی می‌آورند چون فقط با خرید نسخه قانونی و اورجینال یک بازی می‌توانند آن را در حالت آنلاین اجرا کنند.

خرید بازی اورجینال در ایران

اما چطور می‌توانیم در ایران بازی های اورجینال را بخریم؟ در ایران به دلیل فرهنگ سازی غلط اغلب کاربران اصلا اطلاعاتی در مورد گیم های اورجینال ندارند و نمی‌دانند که چطور می‌توان نسخه اورجینال یک بازی را تهیه کرد! بدیهی است که برای دسترسی و خرید بازی اورجینال باید هزینه بیشتری در مقایسه با نسخه کرک پرداخت شود اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که وقتی نسخه اصلی و قانونی یک گیم را بخرید می‌توانید از تمام مزیت ها و بخش های بازی استفاده کنید و دیگر محدودیتی پیش رویتان قرار نمی‌گیرد.

فروشگاه CDKeySell یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه هایی است که در ایران شروع به عرضه بازی های اورجینال PC کرده و تقریبا بالغ بر 8 سال است که در این حوزه فعالیت دارد. شما با سرویس فروشگاه ما می‌توانید نسخه اورجینال هر بازی که مد نظرتان است را سفارش داده و با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. ما همیشه سعی داریم که هموطنان عزیز و علاقمندان با گیم های PC را قادر به خرید بازی اورجینال با بهترین قیمت کنیم. برای مشاهده قیمت و مراجعه به صفحه بازی مد نظرتان کافیست نام آن گیم را در فیلد جستجوی فروشگاه سرچ نمایید و وارد صفحه محصول شوید.

اگر گیم خاصی مد نظرتان است که در لیست بازی های فروشگاه وجود ندارد و در فیلد جستجو هم قابل رویت نیست، می‌توانید از طریق تلگرام به کارشناسان ما پیام دهید و قیمت دقیق گیم مد نظرتان را جویا شوید. در صورتی که مایل باشید ظرف 30 دقیقه لینک خرید بازی مورد نظرتان ارسال خواهد شد و پس از اینکه پرداخت را انجام دهید فعالسازی بازی هم به صورت آنی برایتان صورت می‌پذیرد. در بخش بعدی توضیحات تکمیلی را در رابطه با نحوه نصب بازی های اورجینال و همچنین پلتفرم هایی که گیم های اورجینال PC روی آن ها اجرا می‌شوند ارائه خواهیم کرد تا دیدتان نسبت به این موضوع و خرید بازی های اورجینال کامپیوتر کامل تر شود.

خرید بازی اورجینال با بهترین قیمت

نحوه نصب بازی های اورجینال

بیایید تصور کنیم که شما می‌خواهید بازی Elder Scrolls Necrom کامپیوتر را به صورت اورجینال بخرید. در قدم اول باید بدانید که این بازی روی چه پلتفرم و نرم افزاری اجرا می‌شود. معمولا بازی های اورجینال روی یک پلتفرم واسط مثل استیم، اوریجین، یوپلی، بلیزارد و غیره اجرا خواهند شد. بازی مد نظر ما روی استیم قابل سفارش و اجراست! بنابراین شما برای اجرای این گیم نیازمند یک اکانت استیم خواهید بود که با مراجعه به سایت استیم می‌توانید بدون صرف هزینه و به طور رایگان اکانتتان را با مشخصات شخصی خودتان بسازید.

در قدم بعدی باید بازی را از فروشگاه ما بخرید و به تیم پشتیبانی پیام دهید. در این حالت یکی از کارشناسان ما هماهنگی های لازم را با شما انجام می‌دهند و ضمن ورود به اکانت استیمتان، فعالسازی گیم را بر روی اکانت شما صورت خواهد داد! در این شرایط نسخه اورجینال بازی نام برده شده بر روی اکانت استیم شخصی شما فعال می‌شود! حالا شما می‌توانید نرم افزار استیم را از سایت رسمی آن دانلود کرده و با یوزرنیم و رمزی که قبلا برای اکانتتان در نظر گرفته بودید وارد آن شوید. در این حالت مشاهده خواهید کرد که بازی خریداری شده شما به لیست گیم های اکانتتان اضافه شده است.

به خاطر داشته باشید بازی که به صورت اورجینال و قانونی تهیه می‌کنید به صورت مادام‌العمر و برای همیشه به اکانت استیم شما اضافه شده و در دسترستان قرار می‌گیرد! بنابراین در این روش و فرآیند خرید بازی اورجینال هیچ سی دی و دی وی دی فیزیکی در کار نیست و بازی به صورت دیجیتال به اکانت استیم شما اضافه می‌شود! طبیعتا شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که با نبود دی وی دی و سی دی چطور قادر به نصب بازی خواهیم بود؟ پاسخ سوال بسیار ساده است!

برای نصب بازی های اورجینال وقتی که وارد اکانتتان شدید گزینه‌ای تحت عنوان Install یا Download را خواهید دید. با کلیک روی آن گزینه دیتای بازی شروع به دانلود شدن از سرور رسمی گیم را خواهد کرد و پس از تکمیل دانلود دیتا، نصب آن هم به طور خودکار انجام می‌شود! یعنی هیچ نیازی نیست که شما پروسه خاصی را برای نصب بازی طی کنید که مشابه پروسه نصب گیم های کرک باشد! بازی به طور خودکار از سرور رسمی گیم دانلود و بر روی کامپیوترتان نصب خواهد شد و سپس قابل اجرا می‌شود.

به همین ترتیب می‌توانید از هر کامپیوتری که مد نظرتان است وارد اکانت استیم خودتان شوید و دیتای بازی را دانلود کنید و به نوعی بازی را روی چندین کامپیوتر نصب نمایید. اما در نظر داشته باشید که اجرای همزمان بازی یا بهتر بگوییم لاگین شدن همزمان در اکانت استیم بر روی چند سیستم امکانپذیر نیست و شما در آن واحد فقط می‌توانید بازی را روی یک سیستم انجام دهید، مگر اینکه یک یا چند اکانت استیم دیگر داشته باشید و نسخه اورجینال بازی را برای آن اکانت ها هم بخرید تا به طور همزمان قادر به اجرای بازی روی کامپیوترهای مختلف شوید. پس با نحوه نصب بازی های اورجینال هم آشنا شدید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با خرید بازی اورجینال با بهترین قیمت صحبت کردیم و گفتیم که فروشگاه CDKeySell یکی از اولین فروشگاه های ایرانی است که تلاش کرده گیم های اورجینال را با بهترین قیمت برای هموطنان عزیز ارائه کند. سعی کردیم شما را با ماهیت گیم های اورجینال آشنا کنیم و دیدتان نسبت به بازی های کرک و قانونی را بازتر نماییم. اگر به دنبال خرید بازی های اورجینال هستید، فروشگاه CDKeySell با بهترین قیمت این امکان را برایتان میسر می‌سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق تلگرام به تیم پشتیبانی ما پیام دهید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.