سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

خرید لایسنس ویندوز ارزان با ضمانت

خرید لایسنس ویندوز ارزان با ضمانت

بدون تردید کسانی که اهل بازی های کامپیوتری هستند نیازمند کامپیوتری خواهند بود که بازده خوبی داشته باشد و بتواند گیم های PC را با بهترین سرعت و کیفیت اجرا نماید. در همین راستا استفاده از ویندوز اورجینال روی سیستم اهمیت بالایی دارد که در این مقاله در مورد جزئیاتش صحبت خواهیم کرد. با سرویس فروشگاه CDKeySell می‌توانید خرید لایسنس ویندوز را با ارزان ترین قیمت و ضمانت اورجینال بودن صورت دهید. با ما همراه باشید.

لایسنس ویندوز چیست؟

همانطور که احتمالا در جریان هستید سیستم عامل ویندوز محصول شرکت مایکروسافت است و برخلاف تصور اغلب ما ایرانی ها این محصول به طور رایگان توسط این شرکت عرضه نمی‌شود! بنابراین هر کاربری که بخواهد از ویندوز به صورت قانونی استفاده کند باید حتما برای تهیه کردن نسخه اصلی و قانونی آن هزینه پرداخت نماید و این هزینه هم مستقیما به شرکت مایکروسافت پرداخت می‌شود!

در خارج از ایران کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های مایکروسافت یا همان مایکروسافت استور، پک های فیزیکی ویندوز را تهیه نمایند یا از سایت رسمی این شرکت ویندوز مد نظرشان را سفارش دهند. در این شرایط مایکروسافت یک لایسنس را هم در اختیار هر فردی قرار خواهد داد که ویندوز را به صورت قانونی تهیه کرده است! لایسنس یک کد دیجیتالی است که پس از نصب ویندوز می‌توان از آن برای فعالسازی قانونی این سیستم عامل استفاده کرد. پس خرید لایسنس ویندوز در خارج از کشور خیلی ساده است!

بنابراین وقتی از لایسنس ویندوز 10 پرو صحبت می‌شود، منظور کد دیجیتالی است که با استفاده از آن می‌توان این ادیشن ویندوز را به طور قانونی و اورجینال روی کامپیوتر فعال کرد. متاسفانه در کشور ما به دلیل نبود قوانین کپی و رایت و عدم فعالیت مستقیم شرکت مایکروسافت، نسخه های کپی یا کرک شده ویندوز در بازار عرضه می‌شوند که همه آن ها با ابزارهای کرک و هک فعالسازی خواهند شد و اورجینال و دارای لایسنس نیستند!

استفاده از ویندوز اورجینال در ایران

اما اینکه ایران قانونی کپی رایت ندارد و اغلب فروشندگان نسخه های کرک شده ویندوز را در بازار عرضه کرده‌اند بدان معنا نیست که ما نتوانیم از نسخه اصلی و قانونی این سیستم عامل مایکروسافت استفاده کنیم؟ اتفاقا کسانی که در ایران به امنیت اطلاعات کامپیوتر و همچنین سرعت و ثبات عملکرد آن اهمیت می‌دهند به دنبال نصب و استفاده از ویندوز اورجینال هستند و خوشبختانه برای انجام این کار هم با هیچ محدودیتی از سمت شرکت مایکروسافت رو به رو نخواهند بود!

مایکروسافت این امکان را برای تمام کاربران میسر ساخته که فایل نصبی ویندوز اورجینال را مستقیما از سایت این شرکت دانلود کنند و روی فلش مموری یا دی وی دی بریزند و به صورت رایگان یک فلش یا دی وی دی بوتیبل برای نصب نسخه ویندوز مد نظرشان بسازند. ما کاربران ایرانی هم به طور رایگان می‌توانیم این کار را انجام دهیم. اگر قصد انجام این کار را دارید می‌توانید از مقاله راهنمای “آموزش نصب ویندوز 10 از سایت مایکروسافت با فلش” کمک بگیرید.

بعد از ساخت فلش یا دی وی دی هم قاعدتا نصب ویندوز انجام خواهد شد و سپس می‌توان با خرید لایسنس ویندوز فعالسازی آن را به صورت قانونی انجام داد! در این شرایط ویندوز به جای ابزار کرک با استفاده لایسنس یا پروداکت کی (Product Key) اصلی و اورجینال فعال می‌شود و تمام آپدیت های این سیستم عامل هم قابل دریافت خواهد شد. بنابراین شما از تمام مزیت های ویندوز اورجینال در این حالت بهره‌مند می‌شوید.

خرید لایسنس ویندوز ارزان با ضمانت

خرید لایسنس ویندوز در ایران

همانطور که گفتیم برای نصب و استفاده از ویندوز اورجینال در ایران کافیست ابتدا از سایت مایکروسافت فایل ISO نسخه ویندوز مد نظرتان را دانلود کنید و سپس آن را روی فلش یا دی وی دی بریزید و بوتیبل (Bootable) نمایید. مایکروسافت حتی در سایت خودش ابزاری تحت عنوان Microsoft Medi Creation Tool را ارائه کرده که با استفاده از آن می‌تواند فلش و دی وی دی بوتیبل برای نصب ادیشن های مختلف ویندوز را ساخت.

پس از ساخت و در اختیار داشتن فلش یا دی وی دی، نصب ویندوز انجام می‌شود و نوبت به بخش اصلی یعنی فعالسازی می‌رسد! برای فعالسازی قانونی ویندوز باید از لایسنس استفاده شود که در مورد ماهیت آن صحبت کردیم! اما سوال اینجاست که چطور خرید لایسنس ویندوز در ایران امکانپذیر خواهد بود؟ آیا با وجود تحریم ها و همچنین عدم وجود مایکروسافت استور قانونی در کشور می‌توان لایسنس اورجینال ویندوز را از جایی خرید؟

خوشبختانه پاسخ مثبت است! یکی از قابل اعتمادترین فروشگاه هایی که مدت هاست لایسنس ویندوز را عرضه می‌کند فروشگاه CDKeySell است! شما به راحتی می‌توانید با سرویس ما لایسنس ویندوز 10 اورجینال یا حتی لایسنس ویندوز 11 پرو را تهیه کنید و با استفاده از روش های یکه گفتیم نصب ویندوز را انجام دهید و سپس فعالسازی را هم به صورت قانونی تکمیل نمایید.

دقت داشته باشید که هر لایسنس ویندوز مختص ادیشن خاصی از این سیستم عامل است و نمی‌توان از آن برای فعالسازی دیگر ادیشن های ویندوز استفاده کرد! برای مثال لایسنس ویندوز 11 هوم مختص ویندوز 11 هوم است و نمی‌توان از آن برای فعال کردن ویندوز 11 پرو یا مثلا ویندوز 10 هوم استفاده کرد. بنابراین هر زمان که برای خرید لایسنس ویندوز اقدام می‌کنید حتما دقت نمایید که لایسنس ویندوز تهیه شده شما با ادیشن نصب شده ویندوز بر روی کامپیوتر تطابق داشته و یکسان باشد.

نحوه اطمینان از اورجینال بودن لایسنس

خیلی از شما عزیزان در مورد اورجینال بودن لایسنس هایی که در فروشگاه های ایرانی عرضه می‌شوند دغدغه هایی دارید و سوالات زیادی را مطرح می‌کنید! اما محور اصلی سوالات شما مبنی بر اطمینان از اورجینال بودن لایسنس هایی است که توسط فروشندگان داخلی عرضه می‌شود. دقت داشته باشید که در قدم اول توصیه داریم برای مطمئن بودن از خریدتان حتما از یک فروشگاه قدیمی خرید نمایید. فروشگاه CDKeySell بالغ بر 5 سال است که لایسنس های ویندوز را عرضه می‌کند و تمام پروداکت کی های عرضه شده در این فروشگاه دارای ضمانت اورجینال بودن و اصالت هستند.

بنابراین شما با خرید از فروشگاه ما خیالتان را از بابت اورجینال بودن لایسنس راحت می‌کنید اما اگر باز هم شک دارید باید بگوییم که وقتی لایسنس به صورت یک کد در بخش Settings > Activation ویندوزی وارد می‌شود که مستقیما از سایت مایکروسافت دانلود شده، لایسنس روی سرور های مایکروسافت بررسی خواهد شد و سپس منجر به فعال شدن ویندوز می‌گردد! به بیان دیگر لایسنس در قدم اول توسط مایکروسافت بررسی شده و سپس منجر به فعال شدن ویندوز می‌شود، پس در این حالت قطعا لایسنس اورجینال بوده است که منجر به فعال شدن ویندوز خواهد شد!

اگر لایسنس اورجینال نباشد در همان مرحله و به محض وارد کردن کد لایسنس و بررسی شدن روی سرور مایکروسافت، ارور یا پیغام خطا برای کاربر نمایش داده می‌شود! بنابراین لایسنسی که یک کد 25 رقمی باشد و در ویندوز اورجینال دانلود شده از سایت مایکروسافت وارد شود و منجر به فعالسازی موفقیت آمیز سیستم عامل گردد قطعا اورجینال است و نمی‌تواند غیراصل باشد. شما عزیزان برای اطمینان کامل در خرید لایسنس ویندوز می‌توانید از سرویس اختصاصی فروشگاه CDKeySell استفاده کنید. برای دستیابی به لیست لایسنس های مایکروسافت موجود فروشگاه ما می‌توانید از منوی اصلی سایت به قسمت محصولات > لایسنس نرم افزار و مایکروسافت بروید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صورت کامل در رابطه با خرید لایسنس ویندوز ارزان و اورجینال در ایران صحبت کردیم و گفتیم که علیرغم نبود قانون کپی رایت در کشور و نبود مایکروسافت استور واقعی این امکان وجود دارد که شما از ویندوز اورجینال بر روی کامپیوترتان استفاده کنید. بدین منظور کافیست ویندوز اورجینال را از سایت مایکروسافت دانلود کرده و روی PC نصب نمایید و سپس یک لایسنس اورجینال بخرید و با لایسنس فعالسازی ویندوز را صورت دهید و از تمام مزیت های ویندوز اصلی و قانونی بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.