سي دي کي

cd key اورجينال

خريد سي دي کي

چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟

چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟

پلتفرم استیم (Steam) شناخته شده ترین پلتفرم و یکی از بهترین پلتفرم ها برای خرید و اجرای بازی های کامپیوتری است. اما به نظر شما چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟ به بیان دیگر چطور می‌توانیم بازی های استیم را با ارزان ترین قیمت تهیه کنیم؟ با ما همراه باشید تا در رابطه با این موضوع اطلاعات کاملی خدمتتان ارائه کنیم.

استیم (Steam) چیست؟

پیش از پرداختن به این سوال که “چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟” باید استیم را بهتر بشناسیم! اصلا استیم چیست و چه کاربردی دارد؟ بازی هایی که توسط شرکت های بزرگ و سازنده گیم عرضه می‌شوند باید از طریق پلتفرم خاصی ارائه کردند و مشتریان از طریق این پلتفرم ها نسبت به خرید، دانلود و اجرای آن بازی ها وارد عمل شوند. به بیان دیگر آن پلتفرم واسط طی قراردادی که با شرکت سازنده بازی می‌بندد وظیفه انتشار، فروش بازی و ارائه بسترهای مورد نیاز جهت دانلود، نصب و اجرای گیم توسط مشتریان را بر عهده خواهد گرفت و در قبال این سرویس هایی که ارائه کرده پورسانتی از فروش شرکت سازنده گیم دریافت می‌کند.

البته در برخی مواقع هم ممکن است خود شرکت سازنده بازی پلتفرم اختصاصی خودش را برای خرید، دانلود و اجرای بازی هایش توسط مشتریان ارائه کند! استیم یا همان Steam یکی از همین پلتفرم هاست که صد ها شرکت بازی سازی با آن طرف قرار داد هستند و گیم هایشان را در این پلتفرم عرضه می‌کنند. استیم از نظر پتانسیل مدیریتی فوق‌العاده است و از سمت دیگر سرورهای فوق‌العاده قدرتمندی دارد و پرطرفدارترین و شناخته شده ترین پلتفرم فروش بازی های کامپیوتری هم هست! بازی های رایگان و معروفی همچون Dota 2 یا Counter Strike هم به طور آنلاین از طریق استیم قابل دانلود، نصب و اجرا هستند اما طبیعتا 90 درصد گیم های عرضه شده این پلتفرم غیررایگان خواهند بود.

در سمت مقابل پلتفرم های دیگری مثل یوپلی (Uplay) یا یوبی سافت (Ubisoft)، اوریجین (Origin)، بلیزارد (Blizzard)، اپیک گیمز (Epicgames) و غیره هم وجود دارند که سرویس آن ها هم تقریبا مشابه استیم است با این تفاوت که برخی از آن ها مثل یوبی سافت صرفا بازی هایی را منتشر و پشتیبانی می‌کنند که توسط شرکت خودشان ساخته شده باشد اما استیم کمپانی نیست که بازی تولید کند و صرفا یک پلتفرم واسط برای خرید، نصب و اجرای بازی های PC سایر شرکت هاست و آرشیو گیم هایش هم بیش از میلیون ها بازی را در بر می‌گیرد! به دلیل محبوبیت بالای استیم، خیلی از شرکت های بزرگ مثل همان اوریجین و یوبی سافت که بازی های اختصاصی خودشان را از طریق پلتفرم اختصاصی خودشان عرضه می‌کنند هم مجددا در استیم گیم هایشان را عرضه کرده‌اند و به نوعی بازی های خاصی از این شرکت ها هم در استیم قابل خرید است و هم در پلتفرم های اختصاصی خودشان مثل یوپلی یا اوریجین قابل خرید خواهد بود.

چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟

حالا که با ماهیت استیم آشنا شدید می‌دانید که این پلتفرم بازی های کامپیوتری متعددی را برای فروش ارائه کرده و طبیعتا کاربران هم از طریق آن نسبت به خرید بازی های مد نظرشان اقدام می‌کنند. برای مثال اگر شما بخواهید نسخه اورجینال بازی فیفا 23 استیم را تهیه کنید، باید در استیم یک اکانت ساخته و از طریق آن سفارش خرید بازی مذکور را به ثبت برسانید. بازی های استیم همگی به صورت دیجیتال هستند و بعد از خرید به قسمت Library اکانت کاربر اضافه می‌شوند. در مرحله بعدی کاربر می‌توانید نسبت به دانلود دیتای بازی و اجرای بدون محدودیت آن وارد عمل شود.

لازم به ذکر است که بازی های خریداری شده از استیم برای همیشه روی اکانتی که بازی توسط آن خریداری شده باقی می‌مانند و تمام ویژگی های بازی های اورجینال از قبیل امکان دریافت آپدیت ها و آنلاین بازی کردن (در صورت پشتیبانی گیم) را خواهند داشت و به طور کلی دنیایی متفاوت نسبت به گیم های کرک شده دارند. اما سوال مهم این است چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟ ما ایرانی به دلیل تحریم هایی که بر علیه کشورمان وصف شده نمی‌توانیم مستقیما از استیم خرید کنیم چون سیستم بانکی کشورمان به سیستم بانکی بین‌المللی متصل نیست. بنابراین محدودیت هایی داریم که باید از آن ها عبور شود!

چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟

شما عزیزان و هموطنان عزیز می‌توانید با سرویس اختصاصی فروشگاه CDKeySell تمام محدودیت هایی که ما ایرانی ها برای پرداخت و خرید بازی های استیم با آن مواجه هستیم را دور بزنید. ما در فروشگاه CDKeySell سعی کرده‌ایم که سریعترین و بهترین سرویس را برای خرید گیم های استیم ارائه کنیم. نکته بسیار مهم این است که تمام خریدهای انجام شده از فروشگاه ما و بازی هایی که توسط تیم پشتیبانی ما در اکانت استیم کاربران فعال می‌شوند از ضمانت مادام‌العمر برخوردار خواهند بود. بنابراین هموطنان عزیز می‌توانند با بهترین قیمت و اطمینان از اینکه بازی به طور قانونی روی اکانت آن ها فعال می‌شود سفارش های خرید گیم های استیم را در فروشگاه ما ثبت کنند.

ما سعی کرده‌ایم که اغلب بازی های پرطرفدار استیم را به محصولات فروشگاه اضافه کنیم اما اگر بازی خاصی مد نظر شماست که در لیست محصولات فروشگاه وجود ندارد هم نگران نباشید و درگیر این سوال که حالا “چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟” نشوید! هر بازی که در استیم عرضه شده باشد توسط فروشگاه CDKeySell در اکانت استیم هموطنان عزیز قابل فعالسازی خواهد بود، حتی اگر آن بازی در لیست محصولات فروشگاه وجود نداشته باشد. برای خرید ارزان بازی هایی که در لیست محصولات فروشگاه قرار داده نشده‌اند باید پیامی برای تیم پشتیبانی در تلگرام ارسال کنید و قیمت گیم مد نظرتان را از کارشناسان ما بپرسید. عموما قیمت دهی و تبادل اطلاعات لازم ظرف 5 دقیقه صورت پذیرفته و در شرایطی که مایل به خرید آن گیم باشید، لینک پرداخت اختصاصی آن ظرف 10 دقیقه برایتان ارسال خواهد شد.

بدین ترتیب می‌توانید سریعا سفارش خرید بازی مد نظرتان را به ثبت برسانید و فعالسازی گیم را هم ظرف چند دقیقه تکمیل کنید. به یاد داشته باشید که فروشگاه CDKeySell یکی از سریعترین و بهترین سرویس های پشتیبانی در کشور را ارائه کرده و بدین سبب پاسخگویی پشتیبانی، پیگیری سفارش ها و تکمیل آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن و معمولا در کمتر از 15 الی 30 دقیقه انجام می‌شود. بنابراین با ثبت سفارش و خرید بازی های استیم از فروشگاه CDKeySell نه تنها با ارزان ترین قیمت گیم های مد نظرتان را تهیه خواهید کرد و از تضمین کارکرد سی دی کی و اورجینال بودن مادام العمر بازی بهره‌مند می‌شود، از سریعترین پشتیبانی ممکن هم بهره‌مند خواهید شد!

اما برای اینکه گیم های استیم را ارزان تر از حالت عادی بخرید توصیه داریم که از ترفندهای خاصی استفاده به عمل آورید! ترفند اول این است که یک اکانت استیم با ریجن ایران (IR) یا ترکیه (TR) داشته باشید چون بازی های استیم روی کشور ترکیه نسبت به سایر ریجن ها و کشورها ارزان تر هستند و اگر کشور اکانت شما روی ترکیه باشد می‌توانید تمام گیم های استیم را خیلی ارزان تر بخرید. اگر کشور اکانتتان روی ایران باشد هم مشکلی ندارد چون کارشناسان ما بعد از فعالسازی بازی بر روی اکانت های استیم ریجن ایران، کشور آن اکانت را به صورت رایگان روی ترکیه تنظیم خواهند کرد.

اگر هم اکانت استیم قدیمی دارید که کشور آن روی ترکیه نیست می‌توانید از سرویس تغییر ریجن استیم به ترکیه فروشگاه ما استفاده کنید تا کارشناسان ما با روش های قانونی ریجن اکانت استیم شما را به ترکیه منتقل کنند تا از آن پس بتوانید تمام گیم های استیم را با ارزان ترین قیمت بخرید. بنابراین داشتن اکانت استیم ریجن ترکیه اولین ترفندی است که باید برای خرید ارزان قیمت بازی های استیم به آن توجه داشته باشید. ترفند دوم این است که بازی را در تخفیف های ویژه و دوره‌ای استیم بخرید! استیم معمولا برای مناسبت های خاص مثل کریسمس، سال نوی چینی، بلک فرایدی، هالووین و غیره تخفیف های بزرگی را برای بازی هایش ارائه می‌کند. اگر شما فرصت طلب باشید و در جریان این تخفیف ها نسبت به خرید بازی های استیم وارد عمل شوید، می‌توانید با صرف هزینه ناچیز گیم های مورد نظرتان را تهیه کنید.

چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟

همچنین استیم هر روز هم به صورت نرمال برخی از بازی های پلتفرم خودش را تخفیف دار می‌کند که شما می‌توانید با دنبال کردن لیست تخفیف های استیم به صورت روزانه، هر زمان که بازی مد نظرتان به لیست تخفیف های این پلتفرم اضافه شد نسبت به خرید آن گیم اقدام نمایید و بدین ترتیب بازی هم گیم مد نظرتان را با قیمتی مناسب تر تهیه کنید. بنابراین در این شرایط هم توانسته‌اید گیم مد نظرتان را با ارزان ترین قیمت از استیم تهیه نمایید و به صورت قانونی آن را به اکانت خودتان اضافه کنید. برای خرید هر بازی استیم که مد نظرتان است می‌توانید از تیم پشتیبانی فروشگاه CDKeySell راهنمایی بخواهید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به طور کامل در رابطه با این سوال که ” چگونه از استیم بازی ارزان بخریم؟” صحبت کردیم و گفتیم که در اولین قدم برای خرید ارزان قیمت گیم های استیم باید یک اکانت با ریجن ترکیه داشته باشید و در قدم دوم برای خرید ارزان قیمت بازی های استیم بهتر است که آن ها را در طول تخفیف های ویژه و دوره‌ای این پلتفرم تهیه کنید. برای مثال تقریبا 90 درصد بازی های استیم در طول تخفیف های کریسمس یا بلک فرایدی با نصف قیمت اصلی و نرمال عرضه می‌شوند بنابراین اگر شما یک اکانت ریجن ترکیه داشته باشید می‌توانید در این شرایط گیم های مد نظرتان را خیلی ارزان تر از چیزی که تصورش را می‌کنید تهیه نمایید. امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.